Auto on muutaman vuoden seissyt ajosta jäänyt ja nyt sitä oli yritetty käyntiin akku laturilla ja vetämällä ennenkuin ostin sen. Eli kipinä hukassa ja bensaa ei tule. bensa pumppu pyörii kyllä hyppy langalla mutta ei muuten. kampiakselinasentotunnistin vaihdettu uuten ja ei mitään hyötyä ollut. kaikki sulakkeet ehjiä. bensa pumpun releellekin tulee virtaa, mutta ei pumpulle asti? mittaristosta oli räjähtänyt kondensaattori sekin on vaihdettu. apua kaivataan suuresti, että kertoilkaa jos on tietämystä tämän moisista ongelmista.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW 525i 89vm. ei käynnisty
Collapse
X
-
Originally posted by Ahro View PostAuto on muutaman vuoden seissyt ajosta jäänyt ja nyt sitä oli yritetty käyntiin akku laturilla ja vetämällä ennenkuin ostin sen. Eli kipinä hukassa ja bensaa ei tule. bensa pumppu pyörii kyllä hyppy langalla mutta ei muuten. kampiakselinasentotunnistin vaihdettu uuten ja ei mitään hyötyä ollut. kaikki sulakkeet ehjiä. bensa pumpun releellekin tulee virtaa, mutta ei pumpulle asti? mittaristosta oli räjähtänyt kondensaattori sekin on vaihdettu. apua kaivataan suuresti, että kertoilkaa jos on tietämystä tämän moisista ongelmista.E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
-
-
Originally posted by Ahro View Poststartti pyörittää nätisti mutta ei lupaa yhtää ja se bensa pumppu toimii kun antaa virtaa suoraan(hyppylanka akulta sulakkeelle), kipinä kadoksissa joten olisiko joku mikä hävittää molemmat? ja moottorina on M20B25E90 07 335D
Originally posted by Homer Elä oo noin negatiivinen. Vaikka en minäkään usko että sushia sun alastoman kropan päältä söisin,niin en minä silti pilaa sun mahkuja saada naista!!
Comment
-
-
Jos ei kipunointia niin tarkasta nyt ne syttypuolen osat alkuun. Virranjakaja,pyörijä,tulpat,puola,tulpan johdot niin josko siitä alkuun. Voi olla jakajan kansi kostea pitkän seisokin jälkeen. Voi olla tosin vaikka mitä muutakin sähköhäiriötä tuollaisen seisottamisen jälkeen.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostJos ei kipunointia niin tarkasta nyt ne syttypuolen osat alkuun. Virranjakaja,pyörijä,tulpat,puola,tulpan johdot niin josko siitä alkuun. Voi olla jakajan kansi kostea pitkän seisokin jälkeen. Voi olla tosin vaikka mitä muutakin sähköhäiriötä tuollaisen seisottamisen jälkeen.
Comment
-
-
Originally posted by Schutzstaffel View PostPutsaa moottorinjohtosarjan maadoitukset. Se vaikuttaa molempiin.
Tuleeko bensaa ? Sen näkee jos suutin irti, varsinkin miten paljon tulee. Suodatin voi olla myös tukossa, tai vettä jossai.
Comment
-
-
Katso sivut 0670.2-00 ja 0670.2-05
Ensin sivulla 05 sulakkeelle 23 tulee virta bensapumpun releen kautta, ja mustaa viivaa jatketaan kohtaan E, jonka toinen pää löytyy sivulta 00. Siellä on ennen akkua 50A fusible link F99.
Ehkä tuo fusible link on palanut? Löytyy luultavasti takapenkin alta oikealta puolelta??
Tai jos tuolle bensapumpun releelle tulee virtaa napaan 6, niin kaipa se sitten on ok. Missähän kunnossa rele on.Last edited by jani73; 09-10-2012, 21:28.
Comment
-
-
Originally posted by jani73 View Posthttp://www.e38.org/e34/e34_89_etm.pdf
Katso sivut 0670.2-00 ja 0670.2-05
Ensin sivulla 05 sulakkeelle 23 tulee virta bensapumpun releen kautta, ja mustaa viivaa jatketaan kohtaan E, jonka toinen pää löytyy sivulta 00. Siellä on ennen akkua 50A fusible link F99.
Ehkä tuo fusible link on palanut? Löytyy luultavasti takapenkin alta oikealta puolelta??
Tai jos tuolle bensapumpun releelle tulee virtaa napaan 6, niin kaipa se sitten on ok. Missähän kunnossa rele on.
Comment
-
-
Nonniiii seo saatu käyntiiin!! moottorin ohjaus boksi vaihdettiin uuteen niin lähti tulille, MUTTA kun painaa kaasua niin meinaa tukehtua. kylmänä toimii kohtuulisen hyvin mutta mitä lämpöisemmäksi moottori tulee sitä suuremmaksi tuo ongelma tulee. ja välillä lämpöisenä ei meinaa millään lähteä käyntiin, tarpeeksi kauan kun sahailee niin lopulta lähtee vaivalloisesti käyntiin. tuntuu kuin saisi bensaa älyttömästi liikaa ja kävisi rikkaalla??? kellään vastaavia kokemuksia?
tulpat, ilmanputsari ja bensan suodatin vaihdettu uuteen.
Comment
-
Comment