Announcement

Collapse
No announcement yet.

Saa poistaa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Teemuu
    Newbiemmer
    • Oct 2012
    • 1
    • suomi

    #46
    Multa löytyy kyseiseen autoon lukkoperä

    soittele numeroon 0440240599 multa löytyy lukko e34 525.

    Comment

    • tonnizi
      Bimmer Enthusiast
      • May 2007
      • 1501
      • Mäntsälä

      #47
      Originally posted by bimmertouring View Post
      jostain luin joskus,mut en tie pitääkö paikkaansa.

      että M5 perä sopisi jos vaihtaa myös vetarit M5 mallisiin ??

      en tiedä olenko väärässä vai oikeassa.

      mut nyt selvyyttä tarvisi ja jostain lukkoperä mulle
      Tossa on itel E34 525i typ-188 perällä, ja tos oli myös toi E34 540ia bemari purussa mutta lähti jo ajat sitten paaliin, jos olisin älynyo taa siitä sen perän mikä ny on typ-210 ja vetarit niin olis käyny suoraan, ja tietenkin kardaanista tai siitä ne päät oikiseks muutanu. joten käy toi typ-210 melkein suoraan joudut vetarit ja sit kardaanin perään menevän pään muutaa oikiseks.
      Social Media:
      - Twitter
      - Instagram
      - Twitch

      - Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
      Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].

      Nykyinen:
      E61 530d -04
      Ex:
      E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01

      Comment

      • Zetz
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2005
        • 3233
        • Joensuu

        #48
        Originally posted by TareJR View Post
        Tossa on itel E34 525i typ-188 perällä, ja tos oli myös toi E34 540ia bemari purussa mutta lähti jo ajat sitten paaliin, jos olisin älynyo taa siitä sen perän mikä ny on typ-210 ja vetarit niin olis käyny suoraan, ja tietenkin kardaanista tai siitä ne päät oikiseks muutanu. joten käy toi typ-210 melkein suoraan joudut vetarit ja sit kardaanin perään menevän pään muutaa oikiseks.
        mitä vittua sinä selität?
        puh/txt/whatsapp: 0452673541
        näillä mennään talvella:
        e39 523ia arctic silver
        e87 116i Japanrot
        ja näillä kesällä:
        e30 328i *Rot m50b28

        Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
        ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

        Comment

        • ruupanen
          Bimmer Enthusiast
          • Oct 2006
          • 5155
          • Joensuu

          #49
          Originally posted by Zetz View Post
          mitä vittua sinä selität?
          Eikös se selitä tällä kertää ihan "oikeinpäinvittua"?
          E30 cabriolet(½), E46 cabriolet(½), E61 535d M-sport, E91 330 xd M-sport

          Vikakoodien lukemista ja pieniä koodailuja Joensuun seudulla. Myös VAG, muille merkeille autocom. Yv tai O44 533 2446 tavoittaa.

          Comment

          • Zetz
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 3233
            • Joensuu

            #50
            Originally posted by ruupanen View Post
            Eikös se selitä tällä kertää ihan "oikeinpäinvittua"?
            juu, todellakin, tuon taren tekstin kun lukee n:45x niin siitä ehkä löytää sen asian
            puh/txt/whatsapp: 0452673541
            näillä mennään talvella:
            e39 523ia arctic silver
            e87 116i Japanrot
            ja näillä kesällä:
            e30 328i *Rot m50b28

            Joensuu Connection - Normaalisti rajoitinta vasten
            ex: e39 540ia, 2x e39 523i, e34 535i m-tech, e34 518i, e36x2 e34 525i m50. e28 "523i" e21x4 e12x2

            Comment

            • bimmertouring
              Banned
              • Feb 2012
              • 1082
              • Satakunta

              #51
              SOPIIKO TAKAKANNEN VAIHDOLLA :

              auto mistä perän ottaisin pois. BMW e34 touring, vm92 m50b25

              perä : b10 alpina lukkoperä (sasun' vanha toukka)

              ajattelin e30 bemariin laittaa ? (bmw e30 318is vm90)

              Comment

              • Micce///M
                Bimmer Enthusiast
                • Jun 2008
                • 3552
                • Hämeenlinna

                #52
                Originally posted by bimmertouring View Post
                SOPIIKO TAKAKANNEN VAIHDOLLA :

                auto mistä perän ottaisin pois. BMW e34 touring, vm92 m50b25

                perä : b10 alpina lukkoperä (sasun' vanha toukka)

                ajattelin e30 bemariin laittaa ? (bmw e30 318is vm90)
                Ei sovi.

                Comment

                • Rocla
                  Bimmer Enthusiast
                  • Jul 2002
                  • 7692
                  • Kajaani

                  #53
                  Originally posted by bimmertouring View Post
                  SOPIIKO TAKAKANNEN VAIHDOLLA :

                  auto mistä perän ottaisin pois. BMW e34 touring, vm92 m50b25

                  perä : b10 alpina lukkoperä (sasun' vanha toukka)

                  ajattelin e30 bemariin laittaa ? (bmw e30 318is vm90)
                  Ei sovi, kehtomallin kuoret, vaatii isoja muutoksia autoon tai sisuskalujen siirron toisiin kuoriin.
                  Olli.

                  Comment

                  • bimmertouring
                    Banned
                    • Feb 2012
                    • 1082
                    • Satakunta

                    #54
                    kiitoksia vastauksesta. sai selvyyden siihen asiaa nii ei tarvi ihmetellä


                    minkä arvosia nuo alpina perät mahtaa olla ? kun ei oo tullu vastaan että joku olisi myynyt ?

                    (itsellä ei ole perälle sitten käyttöä jos ei sovi e30 malliin..)

                    Comment

                    • zorza05
                      Newbiemmer
                      • Mar 2011
                      • 9
                      • jkl

                      #55
                      Mistähän mää tiedän kuinka tiukka lukko mun e34 bemmissä on? Vm -89 alunperin 520. Toisen renkaan tunkkaa ilmaan, niin ei pyöri ilmassa oleva rengas ja liukkaalla pyöräyttäessä molemmat renkaat suttaa melkolailla samalla tavalla.

                      Mietin vaan että hitsataanko kemppi vai pärjääkö tuolla. (harraste kilpuri tulossa. Ei siis liikenteeseen)

                      Comment

                      • Skunkki^
                        BTCF Member
                        • Jul 2007
                        • 688
                        • Espoo

                        #56
                        Originally posted by zorza05 View Post
                        Mistähän mää tiedän kuinka tiukka lukko mun e34 bemmissä on? Vm -89 alunperin 520. Toisen renkaan tunkkaa ilmaan, niin ei pyöri ilmassa oleva rengas ja liukkaalla pyöräyttäessä molemmat renkaat suttaa melkolailla samalla tavalla.

                        Mietin vaan että hitsataanko kemppi vai pärjääkö tuolla. (harraste kilpuri tulossa. Ei siis liikenteeseen)
                        Kyllä se toinen rengas pyörii vaikka sielä olisi 50% lukko, tehtaalta 25%.
                        Taitaapi olla jo valmiiksi hitsattu perä, joka sopinee lähinnä peltoralliin, jos edes sinnekään.
                        KIA Optima PHEV

                        Exät:
                        520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

                        Comment

                        • zorza05
                          Newbiemmer
                          • Mar 2011
                          • 9
                          • jkl

                          #57
                          Älä nyt heti ole noin positiivinen Mutta kun Se kumminkin kääntyy hyvin. Kuinka tiukka lukon pitää olla, ettei rengas pyörisi? 100%?

                          Comment

                          • Skunkki^
                            BTCF Member
                            • Jul 2007
                            • 688
                            • Espoo

                            #58
                            Originally posted by zorza05 View Post
                            Älä nyt heti ole noin positiivinen Mutta kun Se kumminkin kääntyy hyvin. Kuinka tiukka lukon pitää olla, ettei rengas pyörisi? 100%?
                            Aika helvetin tiukka.
                            Ettei vaihde ollut päällä? Käsijarru?
                            Periaatteessa mistään et saa selville jos sitä on tiukattu. Jos ei perä jurnuta vastaan kun tiukkaa käännöstä tekee ei sielä kemppiä ole,
                            mutta kerro nyt ihmeessä miksi sinne kempin haluaisit, jos kerran renkaat lukottaa jo?
                            KIA Optima PHEV

                            Exät:
                            520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

                            Comment

                            • zorza05
                              Newbiemmer
                              • Mar 2011
                              • 9
                              • jkl

                              #59
                              Ei ollu päällä Ajattelin vaan, että lukottaako tarpeeksi? 100% ainakin olisi tarpeeksi lukossa. Jäällähän tuolla tullaan enimmäkseen ajamaan.

                              Comment

                              • Skunkki^
                                BTCF Member
                                • Jul 2007
                                • 688
                                • Espoo

                                #60
                                Originally posted by zorza05 View Post
                                Ei ollu päällä Ajattelin vaan, että lukottaako tarpeeksi? 100% ainakin olisi tarpeeksi lukossa. Jäällähän tuolla tullaan enimmäkseen ajamaan.
                                No jäällähän vähiten sitä lukkoa kaipaat, kun lukotonkin menee kahva eellä joka mutkaan. Vitsi...
                                Kempillä menet VARMASTI kahva edellä, poikkeuksetta. Onko se sitten hyvä asia vai ei, jokainen päättäköön itse. :think
                                Kannattaa varmaan kokeilla ensin tuntumia ja vasta sen jälkeen ruveta sähköliimalla sohimaan.
                                KIA Optima PHEV

                                Exät:
                                520i e28 -- 316 e30 -- 530i M60 e34 -- 318iS e30 -- 732i e23 -- 318iS e36 -- 525i e34 -- 530d Touring e39 -- 320i b25 Touring e30 -- 318i e46 -- 530d Touring e39 -- 330i e91 -- 525i e28

                                Comment

                                Working...
                                X
                                😀
                                🥰
                                🤢
                                😎
                                😡
                                👍
                                👎