jostain luin joskus,mut en tie pitääkö paikkaansa.
että M5 perä sopisi jos vaihtaa myös vetarit M5 mallisiin ??
en tiedä olenko väärässä vai oikeassa.
mut nyt selvyyttä tarvisi ja jostain lukkoperä mulle
Tossa on itel E34 525i typ-188 perällä, ja tos oli myös toi E34 540ia bemari purussa mutta lähti jo ajat sitten paaliin, jos olisin älynyo taa siitä sen perän mikä ny on typ-210 ja vetarit niin olis käyny suoraan, ja tietenkin kardaanista tai siitä ne päät oikiseks muutanu. joten käy toi typ-210 melkein suoraan joudut vetarit ja sit kardaanin perään menevän pään muutaa oikiseks.
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu. Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Tossa on itel E34 525i typ-188 perällä, ja tos oli myös toi E34 540ia bemari purussa mutta lähti jo ajat sitten paaliin, jos olisin älynyo taa siitä sen perän mikä ny on typ-210 ja vetarit niin olis käyny suoraan, ja tietenkin kardaanista tai siitä ne päät oikiseks muutanu. joten käy toi typ-210 melkein suoraan joudut vetarit ja sit kardaanin perään menevän pään muutaa oikiseks.
mitä vittua sinä selität?
puh/txt/whatsapp: 0452673541
näillä mennään talvella: e39 523ia arctic silver e87 116i Japanrot
ja näillä kesällä: e30 328i *Rot m50b28
Mistähän mää tiedän kuinka tiukka lukko mun e34 bemmissä on? Vm -89 alunperin 520. Toisen renkaan tunkkaa ilmaan, niin ei pyöri ilmassa oleva rengas ja liukkaalla pyöräyttäessä molemmat renkaat suttaa melkolailla samalla tavalla.
Mietin vaan että hitsataanko kemppi vai pärjääkö tuolla. (harraste kilpuri tulossa. Ei siis liikenteeseen)
Mistähän mää tiedän kuinka tiukka lukko mun e34 bemmissä on? Vm -89 alunperin 520. Toisen renkaan tunkkaa ilmaan, niin ei pyöri ilmassa oleva rengas ja liukkaalla pyöräyttäessä molemmat renkaat suttaa melkolailla samalla tavalla.
Mietin vaan että hitsataanko kemppi vai pärjääkö tuolla. (harraste kilpuri tulossa. Ei siis liikenteeseen)
Kyllä se toinen rengas pyörii vaikka sielä olisi 50% lukko, tehtaalta 25%.
Taitaapi olla jo valmiiksi hitsattu perä, joka sopinee lähinnä peltoralliin, jos edes sinnekään.
Älä nyt heti ole noin positiivinen Mutta kun Se kumminkin kääntyy hyvin. Kuinka tiukka lukon pitää olla, ettei rengas pyörisi? 100%?
Aika helvetin tiukka.
Ettei vaihde ollut päällä? Käsijarru?
Periaatteessa mistään et saa selville jos sitä on tiukattu. Jos ei perä jurnuta vastaan kun tiukkaa käännöstä tekee ei sielä kemppiä ole,
mutta kerro nyt ihmeessä miksi sinne kempin haluaisit, jos kerran renkaat lukottaa jo?
Ei ollu päällä Ajattelin vaan, että lukottaako tarpeeksi? 100% ainakin olisi tarpeeksi lukossa. Jäällähän tuolla tullaan enimmäkseen ajamaan.
No jäällähän vähiten sitä lukkoa kaipaat, kun lukotonkin menee kahva eellä joka mutkaan. Vitsi...
Kempillä menet VARMASTI kahva edellä, poikkeuksetta. Onko se sitten hyvä asia vai ei, jokainen päättäköön itse. :think
Kannattaa varmaan kokeilla ensin tuntumia ja vasta sen jälkeen ruveta sähköliimalla sohimaan.
Comment