Announcement

Collapse
No announcement yet.

Nykimisviat m50b20

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Vadelma
    Bimmer Rookie
    • Sep 2012
    • 78
    • Vantaa

    Nykimisviat m50b20

    Joo elikkä 520 m50b20 -91. Eli lämpimällä koneella nykii 3500rpm jälkeen täyskaasulla. Kylmällä koneella jos ajaa koneen lämpimäksi niin ei nyi mutta kun sammuttaa auton ja käynnistää uudelleen nykiminen alkaa. Tuntuu että menee ja ei mene ja menee ja ei mene. Vaihdettu ilmamäärämittari, tulpat ja puolia kokeiltu kaverin 325:sta. Haitariputkessa huohotinletkujen kohalla joku teippipatentti edellisen omistajan jäljiltä kun on halkeillu, mutta ei pitäs vaikuttaa ? Tyhjäkäynti 600-700rpm ei nouse eikä laske eli aika tasainen tyhjäkäynti ja tuntuu muutenkin että tehot vähän hukassa. Eli eli kertokaa mikä vikana kun alkaa pikkuhiljaa v*tuttamaan.
    e46
    e36
    ex: e30
    ex: e34
    ex: e34
    ex: e34
  • intfreak
    Bimmer Enthusiast
    • May 2003
    • 2966
    • Uusikaupunni

    #2
    Originally posted by Vadelma View Post
    Haitariputkessa huohotinletkujen kohalla joku teippipatentti edellisen omistajan jäljiltä kun on halkeillu, mutta ei pitäs vaikuttaa ? .... Eli eli kertokaa mikä vikana kun alkaa pikkuhiljaa v*tuttamaan.
    Kerroit juuri itse.
    N62 Money Spender Club

    Comment

    • Vadelma
      Bimmer Rookie
      • Sep 2012
      • 78
      • Vantaa

      #3
      Jos siinä olis vika nii eikös se käytännössä nykis kokoajan eikä vaan 3500rpm -> ? Ja nykimistä ei ole kylmällä koneella.
      Last edited by Vadelma; 24-09-2012, 00:21.
      e46
      e36
      ex: e30
      ex: e34
      ex: e34
      ex: e34

      Comment

      • Klasu-
        Bimmer Fanatic
        • Jan 2010
        • 546
        • Helsinki

        #4
        Kyllä kaikki imuvuodot kannattaa jokatapauksessa korjata mahdollisimman nopeasti oikealla tavalla, eli uusimalla hapertuneet kumiosat ja tiivisteet.

        On paljon helpompi sitten jäljittääkkin kaikkia vikoja kun tietää edes, että perusedellytykset kunnolliselle toiminnalle on olemassa.

        Comment

        • Lanttu
          Bimmer Enthusiast
          • Jun 2004
          • 1643

          #5
          Vaihda se imuputki, on edullinen jopa merkkiliikkeessä. Vian lähteenä voi olla myös moottorin lämpötila-anturi.

          Comment

          • 426Hemi
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2008
            • 621
            • Pälkäne

            #6
            Originally posted by Lanttu View Post
            Vaihda se imuputki, on edullinen jopa merkkiliikkeessä. Vian lähteenä voi olla myös moottorin lämpötila-anturi.
            Tais maksaa haitariputki jopa 20e kun joskus m50b25:een ostin KL varaosasta uuden
            ex: viitisenkymmentä bmw+muut

            Comment

            • Vadelma
              Bimmer Rookie
              • Sep 2012
              • 78
              • Vantaa

              #7
              Pitää perjantaina hakee autokeskuksesta semmone sitte.. Ilmotellaa sitte jos vika korjaantuu ja etenkin jos jatkuu . Kiitoksia.
              e46
              e36
              ex: e30
              ex: e34
              ex: e34
              ex: e34

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎