Tulossa eri merkkiseen autoon E39 M5 vaihteisto ja kytkin levy sekä E34 M5 kytkinasetelma. Nyt oli käynyt niin että vauhtipyörään ei oltu sorvattu syvennystä kun alkuperäisessä sellainen siinä kait on? Nyt käy niin ettei asetelma kiristä levyä tarpeeksi ja kytkin luistaa helposti. Kuinka syvä on tämä sorvatta ura on?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
M5 vauhtipyörän mittoja
Collapse
X
-
Ainakin esim sachs -765 asetelmalla joka on pitkälti vastaava kuin m5 asetelma, niin tavoitellaan 9,6mm korkeutta (syvennys asetelmalle+levy). Eli jos olis 8mm paksu levy, niin syvennystä tulee 1,6mm. Vakiona syvennys vauhtipyörässä muistaakseni 0,5mm. Ota myös massalevyn kanssa huomioon että se on puristettuna ohuempi, kuin vapaana, jotkut puhelee että millinverran laihtuu puristaessa.
-
-
Originally posted by Valtsi View PostAinakin esim sachs -765 asetelmalla joka on pitkälti vastaava kuin m5 asetelma, niin tavoitellaan 9,6mm korkeutta (syvennys asetelmalle+levy). Eli jos olis 8mm paksu levy, niin syvennystä tulee 1,6mm. Vakiona syvennys vauhtipyörässä muistaakseni 0,5mm. Ota myös massalevyn kanssa huomioon että se on puristettuna ohuempi, kuin vapaana, jotkut puhelee että millinverran laihtuu puristaessa.
Työntömitalla tiukasti mitattuna 9,2mm oli levyn paksuus ja SRE ilmoitti 9,3 mm . 0,3mm otettiin tasaisesta vauhtipyörästä pois asetelman kiinnityspinnan kohdilta.BMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
-
Originally posted by Valtsi View PostKyllä pitäisi hyvin toimia! Itellä kans oli noilla mitoilla 765 setelma ja sre-massalevy, piti vähän yli 700nm väännönBMW i4 M50, BMW E89 35is
Ex E39 M5,335i E92, F10 535i, F01 730d, M550d, F01 750d, F13 650i, G11 730xD, E93 335i, G30 530e
Comment
-
Comment