Eli ostin tuossa muutama päivä sitten tuollaisen 530 ia -93 farmarin. Autossa oli "Pumppuvika" eli auto lähti käyntiin kun pumpun liitokseen kopautti, joten uusi pumppu tilalle mutta eihän se käy... Nyt on mittailtu että pumpun liittimelle tulee kahteen napaan virta (liitin joka siis kiinnittyy kohoon) mutta kohon alapuolelta mitattuna ei tule virtaa pumpun johdolle(koitettu neljällä eri pumpulla/koholla) sekä myöskään sulakerasian sulake 23 ei tule virtaa... Mistä siis lähteä etsimään lisää vika paikkoja? olisi kiva saada kasi tulille
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E34 Bensapumpun virta hävisi
Collapse
X
-
Originally posted by ///Tompsa M5 View PostEli ostin tuossa muutama päivä sitten tuollaisen 530 ia -93 farmarin. Autossa oli "Pumppuvika" eli auto lähti käyntiin kun pumpun liitokseen kopautti, joten uusi pumppu tilalle mutta eihän se käy... Nyt on mittailtu että pumpun liittimelle tulee kahteen napaan virta (liitin joka siis kiinnittyy kohoon) mutta kohon alapuolelta mitattuna ei tule virtaa pumpun johdolle(koitettu neljällä eri pumpulla/koholla) sekä myöskään sulakerasian sulake 23 ei tule virtaa... Mistä siis lähteä etsimään lisää vika paikkoja? olisi kiva saada kasi tulilleF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
-
-
Originally posted by ///Tompsa M5 View PostEli olisko kampuran tunnistin?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View Postjos ei vikakoodinlukuvehkeitä ole käytettävissä niin koita tuleeko kipinää, jos ei niin melko varma kampurananturi vika.
Lähti nimittäin ekalla käyntiin uudella tunnistimella.F25 X3 setämies-edition
E36 325 iA Cabriolet
__________________
Ex. E87 120dA m-sport, E36 316i OEM, E36 2d 328i M-sport, E34 540iAT, E36/5 316i, 6er reihe, E28 520i (m30b28), E28 520i (m20b23)
Comment
-
-
Noniin, nyt vehkeet rokkaa Ja vikanahan oli juurikin tuo kampiakselin tunnistin
Originally posted by ccc View PostJuuri näin, itse koin tämän kantapään kautta. Vaihdoin pumpun ja DME:n releen vain huomatakseni, että vika juurikin oli kampuran asentotunnistimessa.
Lähti nimittäin ekalla käyntiin uudella tunnistimella.E39 Touring "540IA"
Comment
-
-
Originally posted by ///Tompsa M5 View PostEli ostin tuossa muutama päivä sitten tuollaisen 530 ia -93 farmarin. Autossa oli "Pumppuvika" eli auto lähti käyntiin kun pumpun liitokseen kopautti, joten uusi pumppu tilalle mutta eihän se käy... Nyt on mittailtu että pumpun liittimelle tulee kahteen napaan virta (liitin joka siis kiinnittyy kohoon) mutta kohon alapuolelta mitattuna ei tule virtaa pumpun johdolle(koitettu neljällä eri pumpulla/koholla) sekä myöskään sulakerasian sulake 23 ei tule virtaa... Mistä siis lähteä etsimään lisää vika paikkoja? olisi kiva saada kasi tulilleSocial Media:
- Twitter
- Instagram
- Twitch
- Vikakoodin luku ja nollaus, livedatan seuranta E ja F-sarjan bemareihin. Uudellamaalla ja lähialueilla onnistuu.
Yhteyttä yv:llä tai sähköpostitse [email protected].
Nykyinen:
E61 530d -04
Ex:
E34 525iA -90, E34 525i -91, E39 525td -99, E39 530d -00, E46 320d -00, Opel Omega B Mv6 -97, VW Passat B5 -02, E46 330d -00, E46 330d -01
Comment
-
Comment