Eli oon painiskellu ton käynnistyvyyden kanssa jo hetkisen. Siirtopumppua veikkasin ,mutta näyttäis toimivan oikein kun testailin. kylmänä saa sahata akun melkein tyhjäksi että lähtee käyntiin. hinaamalla tai työntämällä lähtee heti. Hehkuja en vielä ole vaihtanu ,koska imusarjan irrotus ei kauheesti nappais ja ajattelin tosiaan että vika muualla. Eikä monta kertaa peräkkäin hehkutus vaikuta mitään. Eka diisseli kyseessä niin hiukan hakusessa ton toiminta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
525tds käynnistyy tosi huonosti kylmänä.
Collapse
X
-
Originally posted by S.A.M.I View Postkerros lisää tosta testaamisesta.
samalla kannattaa testata että tuleeko hehkuille jännitettä lainkaan :thinkF10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Comment