Originally posted by penariko
View Post
Sellaista johtoa ei pumppuun mene, johon virtaa antamalla pumppu alkaisi 'toimimaan'. Tai no se solenoidi on tavallaan sellainen.
Pumpulta mitataan määränsäätimen asento ja polttoaineen lämpötila.
Pumpusta ohjataan määränsäätimen asentoa (pwm) ja ruiskutusennakkoa (pwm).
Nämä johdot kulkevat moottorin kyljen kautta boksille ja matkalla mukaan otetaan vielä 4-suuttimen antama tieto toteutuneesta ruiskutushetkestä sekä kampiakselin asennosta (anturi startin alla).
Näissä tuskin ongelmaa, koska mainitsit että johtosarjavaurio oli sulakerasialta kuskin jalkatilaan.
Sen sijaan vauriosarjassa saattaa kulkea (en ole varma) tieto kaasupolkimen asennosta ja mitä kytkin ja jarrupoljintietoa moottorinohjaus nyt tarvitseekaan. Kytkin ja jarru eivät vaikuta käymiseen (vakkariin kyllä), mutta kaasupolkimen asentotieto?
Tutki nämä, laita privaa niin voin lähettää kytkentäkaavion jossa on käsitelty myös DDE.
Leave a comment: