Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m5 resonassiläppä.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Jummi-Jammi
    Bimmer Rookie
    • Aug 2011
    • 19
    • tammisaari

    e34 m5 resonassiläppä.

    kenelläkään mitään hyvää ideaa miten sais toimimaan, taikka mistä kannattaa aloittaa vian etsimistä.? kaikki alipaine letkut kunnossa mutta ei silti tee sitä liikettä kun laittaa virrat päälle. olen yrittänyt etsiä netistä mutta mitään hyvää sivua en ole löytänyt ja sit vielä kun on toi englannin kieli vähäsen huono.. =)
    Last edited by Jummi-Jammi; 25-12-2012, 15:13.
  • bigblock
    Bimmer Rookie
    • Mar 2005
    • 160
    • iisalmi

    #2
    Ootko koittanu toimiiko pyörivässä mosassa

    Comment

    • Jummi-Jammi
      Bimmer Rookie
      • Aug 2011
      • 19
      • tammisaari

      #3
      nyt löytyi vika letku 18 oli poikki virranjakajan kannen takaata. en tiedä miten on mennyt poikki.. toimii kun auto on käynnissä mutta ei tee sitä liikettä kun laittaa virrat päälle.

      Comment

      • peto2
        BTCF Member
        • Jan 2007
        • 8264
        • Järvikylä (Nakkila)

        #4
        jos se alipaineella toimii niin eikai se voikkaan liikkua ennen kuin auto on käynnissä :think
        F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
        ex:
        E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
        Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
        Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
        Nakkaa privaa jos tarvetta.

        Comment

        • Jummi-Jammi
          Bimmer Rookie
          • Aug 2011
          • 19
          • tammisaari

          #5
          Pitäis toimia koska siellä on alipaine "tankki". Mutta voi olla että se vuotaa tyhjäksi heti.

          Comment

          • Petteri75
            Bimmer Enthusiast
            • Aug 2005
            • 2556
            • Kirkkonummi

            #6
            3.6 vai 3.8? Jälkimmäinen ei suorita enää käynnistettäessä testiliikettä. Jos on 3.8, niin läpän liikkuvuutta voi kokeilla lämpimällä koneella joutokäynnillä. Konepelti ylös ja sitten hyvin nopeasti täysille ja takaisin, niin että kierrokset nousevat nopeasti mutta eivät kuitenkaan kovin korkealle, mutta että läppä reagoi. Ainakin omassa ex-3.8:ssa toimi noinkin.
            BMW 530e iPerformance Luxury Line -20

            Comment

            • Jummi-Jammi
              Bimmer Rookie
              • Aug 2011
              • 19
              • tammisaari

              #7
              3,6. ja ei tee liikettä kun laittaa virrat päälle mutta just toi kun antaa nopeesti kaasua paikallaan niin liikkuu..

              Comment

              Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎