Originally posted by Muurahainen
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
540ia E34 käynti kierroksilla
Collapse
X
-
Tuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.
Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletku
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostTuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.
Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletkuLast edited by kyrdelli; 21-01-2013, 15:24.
Comment
-
-
Originally posted by pheno View PostTuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.
Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletku
Tuo sinun ohjelma on kyllä hyvä kapine. Nyt vaan tarvitsisin ADS piuhan niin voisi hyödyntää talvi kiikussa.
Comment
-
-
Originally posted by Muurahainen View PostJos on jo tuollainen käyntihäiriö kuin topicin aloittajalla niin luulisin että alkaa kuulemaan.
Tuo sinun ohjelma on kyllä hyvä kapine. Nyt vaan tarvitsisin ADS piuhan niin voisi hyödyntää talvi kiikussa.
bimmerforums:issa on muuten ohjeet miten voi itse tehdä ADS:n. Vaatii kolvausta toki mutta komponentit ei ollu mitenkään eksoottisia. Aika simppeliltä se näytti. Ei tarvi siis mitään ohjelmoitavia piirejä kuten alkuperäinen
Comment
-
-
Originally posted by pheno View Postjep, isommat vuodot pitäisi selvästi havaita..
bimmerforums:issa on muuten ohjeet miten voi itse tehdä ADS:n. Vaatii kolvausta toki mutta komponentit ei ollu mitenkään eksoottisia. Aika simppeliltä se näytti. Ei tarvi siis mitään ohjelmoitavia piirejä kuten alkuperäinen
Sori OT.
Comment
-
-
Tämä selvis tänään. Kampiakselin asentotunnistin oli paska tarvikemalli ja uudella original anturilla toimii. Tosin takakansi vuotaa aika reilusti joten vähän hytkyvä käynti vielä.
Editti: Ostin siis topicin aloittajan auton itselleni.Nyt: E36 323i M-Sport
Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39
Comment
-
Comment