Announcement

Collapse
No announcement yet.

540ia E34 käynti kierroksilla

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • kyrdelli
    Bimmer Rookie
    • Dec 2007
    • 96

    #16
    Originally posted by Muurahainen View Post
    Just se käikäle. Suuttimet on kiinni bensakiskossa ja se irtoaa muutamalla pultilla. Sen jälkeen tukeva nykäisy niin lähtee irti.

    Suihkuttele bräkkiksellä niin kuulee onko imuvuotoa. Ei joudu sitten purkamaan turhaan.
    siis millä suihkuttaa?

    Comment

    • Muurahainen
      BTCF Member
      • Dec 2006
      • 9194
      • Nurmijärvi

      #17
      Originally posted by kyrdelli View Post
      siis millä suihkuttaa?
      Brake cleaner = bräkkis
      Tuohon nyt voi käyttää vaikka esim. startti spraytä.

      Kuulee äänestä jos jostain horii "ylimääräistä" joukkoon.

      Comment

      • pheno
        Bimmer Enthusiast
        • Feb 2006
        • 1985
        • Tampere

        #18
        Tuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.

        Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletku

        Comment

        • kyrdelli
          Bimmer Rookie
          • Dec 2007
          • 96

          #19
          Originally posted by pheno View Post
          Tuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.

          Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletku
          pystyykö joku viisaampi tulla kattoon tota vekotinta? tai voin tietenkin tampereenseudulle tuoda näytille. mites ton ilmamassamittarin pystyy helpoiten testaan et toimiiko se? otin piuhan irti ni ei oikeestaan käynti muuttunut. jos en ite väärin muista niin käynnin pitäs muuttua oleellisesti. ja ajotietokoneen ilmottaa jotain.
          Last edited by kyrdelli; 21-01-2013, 15:24.

          Comment

          • Muurahainen
            BTCF Member
            • Dec 2006
            • 9194
            • Nurmijärvi

            #20
            Originally posted by pheno View Post
            Tuli muuten joskus todettua tuolla mun softalla, ettei kovin pientä vuotoa havaitse korvakuulolta. Softa piirsi käyrää lambdan integraattorista samalla kun suihkutin bräkkistä. Yhdessä kohtaa löyty imuvuoto -> integraattori painui miinukselle kun ecu vähensi ruiskutusta, mutta käynnin muutosta ei korvakuulolta erottanut. Ehkä "ammattilainen" pystyisi.

            Tarkista muuten kans, että ne huohottimen takana olevat tulpat on ehjiä eikä niissä ole halkeamia. Samoin bp-säätimelle menevä pikkuletku
            Jos on jo tuollainen käyntihäiriö kuin topicin aloittajalla niin luulisin että alkaa kuulemaan.

            Tuo sinun ohjelma on kyllä hyvä kapine. Nyt vaan tarvitsisin ADS piuhan niin voisi hyödyntää talvi kiikussa.

            Comment

            • pheno
              Bimmer Enthusiast
              • Feb 2006
              • 1985
              • Tampere

              #21
              Originally posted by Muurahainen View Post
              Jos on jo tuollainen käyntihäiriö kuin topicin aloittajalla niin luulisin että alkaa kuulemaan.

              Tuo sinun ohjelma on kyllä hyvä kapine. Nyt vaan tarvitsisin ADS piuhan niin voisi hyödyntää talvi kiikussa.
              jep, isommat vuodot pitäisi selvästi havaita..
              bimmerforums:issa on muuten ohjeet miten voi itse tehdä ADS:n. Vaatii kolvausta toki mutta komponentit ei ollu mitenkään eksoottisia. Aika simppeliltä se näytti. Ei tarvi siis mitään ohjelmoitavia piirejä kuten alkuperäinen

              Comment

              • Muurahainen
                BTCF Member
                • Dec 2006
                • 9194
                • Nurmijärvi

                #22
                Originally posted by pheno View Post
                jep, isommat vuodot pitäisi selvästi havaita..
                bimmerforums:issa on muuten ohjeet miten voi itse tehdä ADS:n. Vaatii kolvausta toki mutta komponentit ei ollu mitenkään eksoottisia. Aika simppeliltä se näytti. Ei tarvi siis mitään ohjelmoitavia piirejä kuten alkuperäinen
                Jeh olen huomannut tuon mutta kun ei ole tässä tarvittavia töpseleitä yms. niin voisin ostaa valmiin.

                Sori OT.

                Comment

                • Aspoi
                  Bimmer Fanatic
                  • Nov 2006
                  • 222
                  • Ylöjärvi

                  #23
                  Tämä selvis tänään. Kampiakselin asentotunnistin oli paska tarvikemalli ja uudella original anturilla toimii. Tosin takakansi vuotaa aika reilusti joten vähän hytkyvä käynti vielä.

                  Editti: Ostin siis topicin aloittajan auton itselleni.
                  Nyt: E36 323i M-Sport
                  Ex: 1x E30,E31,E61 2xE46 3xE32 6xE34 6xE36 8xE39

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎