Announcement

Collapse
No announcement yet.

Bmw 525 E34 m50b25tu pätkii

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • jüünas666
    Bimmer Rookie
    • Feb 2012
    • 40
    • Seinäjoki

    Bmw 525 E34 m50b25tu pätkii

    mikä vikana otsikon mukaisessa autossa kun lähtee alle 2000rpm kierroksilla kiihdyttämään niin pätkii ja empii ennenkun lähtee ? auto myös savuttaa välillä ja syö normaalia enemmän voiko vika olla esim rikkinäinen lambda joka antaa väärää tietoa koneelle?
    Lämmityslaitekkin toimii vain nelosella ja särkyy kohta varmaan sekin onko joku pieni osa vain vai pitääkö ostaa koko moottori?

    PS. mielellään pikaisia vastauksia alkaa vituttamaan
    Ajossa:
    BMW E34 525 Farkku -94
    Ex:
    BMW E36 318iS -93
    + muutamia muita romuja
  • 426Hemi
    Bimmer Fanatic
    • Jun 2008
    • 621
    • Pälkäne

    #2
    Vikakoodit ensin lukuun, voi olla muuten aika hakuammuntaa koittaa selvittää. Jos nyt haluaa kuitenkin räplätä, niin puolat voi tsekkailla ettei oo selviä halkeamia niissä. Ja jos ei ole vanosremppaa tehty koskaan, se on myös joskus itsellä aiheuttanut samantyylisiä ongelmia.
    ex: viitisenkymmentä bmw+muut

    Comment

    • jüünas666
      Bimmer Rookie
      • Feb 2012
      • 40
      • Seinäjoki

      #3
      vikakoodit

      kellään laitetta vikakoodin lukuun lapuan/seinäjoen lähistöllä ? vikakoodit pitäis muutenkin nollata yritettiin tällä koti konstilla eli johto napoihin mutta ei onnistunut.
      Ajossa:
      BMW E34 525 Farkku -94
      Ex:
      BMW E36 318iS -93
      + muutamia muita romuja

      Comment

      • 426Hemi
        Bimmer Fanatic
        • Jun 2008
        • 621
        • Pälkäne

        #4
        Originally posted by jüünas666 View Post
        kellään laitetta vikakoodin lukuun lapuan/seinäjoen lähistöllä ? vikakoodit pitäis muutenkin nollata yritettiin tällä koti konstilla eli johto napoihin mutta ei onnistunut.
        Pyöreästä liittimestä konehuoneessa yhden pinnin maadoittamalla ei saa kuin huoltotarpeenilmaisimen "nollattua".

        Varsinaisiin vikakoodeihin tuossa tarvii oman laitteensa.
        ex: viitisenkymmentä bmw+muut

        Comment

        • jüünas666
          Bimmer Rookie
          • Feb 2012
          • 40
          • Seinäjoki

          #5
          Tosiaan jos jollain laitteita vikakoodin lukua varten lapuan alueella tai lähistöllä niin ilmotelkaa! ps. mistä sais halvalla laitteen nollaamiseen ja lukuun?
          Ajossa:
          BMW E34 525 Farkku -94
          Ex:
          BMW E36 318iS -93
          + muutamia muita romuja

          Comment

          • 426Hemi
            Bimmer Fanatic
            • Jun 2008
            • 621
            • Pälkäne

            #6
            Onhan noita saatavilla, esim nopealla googlauksella tällainen



            Mitään kokemusta tuon käytöstä/toimivuudesta ei tosin minulla ole.

            Ja saahan ne luettua jos viet auton johonkin korjaamolle. Ei ne siitä nyt omaisuuksia ota.
            ex: viitisenkymmentä bmw+muut

            Comment

            • peto2
              BTCF Member
              • Jan 2007
              • 8264
              • Järvikylä (Nakkila)

              #7
              Originally posted by 426Hemi View Post
              Onhan noita saatavilla, esim nopealla googlauksella tällainen



              Mitään kokemusta tuon käytöstä/toimivuudesta ei tosin minulla ole.

              Ja saahan ne luettua jos viet auton johonkin korjaamolle. Ei ne siitä nyt omaisuuksia ota.
              ei tohon hintaan kyllä kannata ostaa
              F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
              ex:
              E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
              Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
              Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
              Nakkaa privaa jos tarvetta.

              Comment

              • 426Hemi
                Bimmer Fanatic
                • Jun 2008
                • 621
                • Pälkäne

                #8
                No ei välttämättä joo, mut pointti oli se et noita kyl on saatavilla.
                ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                Comment

                • jüünas666
                  Bimmer Rookie
                  • Feb 2012
                  • 40
                  • Seinäjoki

                  #9
                  eikös ilmavuotokin voi vaikuttaa tähän pätkimiseen? ainakin oman järjen mukaan
                  Ajossa:
                  BMW E34 525 Farkku -94
                  Ex:
                  BMW E36 318iS -93
                  + muutamia muita romuja

                  Comment

                  • 426Hemi
                    Bimmer Fanatic
                    • Jun 2008
                    • 621
                    • Pälkäne

                    #10
                    Originally posted by jüünas666 View Post
                    eikös ilmavuotokin voi vaikuttaa tähän pätkimiseen? ainakin oman järjen mukaan
                    Kyllähän se voi.

                    Haitariputki ja alipaineletkut kannattaa tietty tarkistaa; niistä ilmeneviä vikoja on vikakoodien kautta hankala tuossa selvittää.

                    Mutta jos nekin ok, itse kuitenkin aloittaisin ongelman ratkaisemisen käyttämällä auton jossain BMW osaavalla korjaamolla vikakoodien lukemisessa.
                    ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                    Comment

                    • jüünas666
                      Bimmer Rookie
                      • Feb 2012
                      • 40
                      • Seinäjoki

                      #11
                      Originally posted by 426Hemi View Post
                      Kyllähän se voi.

                      Haitariputki ja alipaineletkut kannattaa tietty tarkistaa; niistä ilmeneviä vikoja on vikakoodien kautta hankala tuossa selvittää.

                      Mutta jos nekin ok, itse kuitenkin aloittaisin ongelman ratkaisemisen käyttämällä auton jossain BMW osaavalla korjaamolla vikakoodien lukemisessa.
                      joo käytän kyllä vikakoodinluvussa mutta rupesin vain miettimään tätäkin vaihtoehtoa koska ilmanputsarilta tuleva putki on melko huono ja jokusitä joskus korjaillut teipillä.. onko tämä se haitariputki? pitäisi saada tämmöiset pikkuviat pois jonka jälkeen pääsis maalailemaan autoa tosin väri vähän hukassa :think tuli vähän OT sorry
                      Ajossa:
                      BMW E34 525 Farkku -94
                      Ex:
                      BMW E36 318iS -93
                      + muutamia muita romuja

                      Comment

                      • 426Hemi
                        Bimmer Fanatic
                        • Jun 2008
                        • 621
                        • Pälkäne

                        #12
                        Originally posted by jüünas666 View Post
                        joo käytän kyllä vikakoodinluvussa mutta rupesin vain miettimään tätäkin vaihtoehtoa koska ilmanputsarilta tuleva putki on melko huono ja jokusitä joskus korjaillut teipillä.. onko tämä se haitariputki? pitäisi saada tämmöiset pikkuviat pois jonka jälkeen pääsis maalailemaan autoa tosin väri vähän hukassa :think tuli vähän OT sorry
                        Se on juurikin se.

                        Jos siinä on sanomista tai teippikorjailuja, ehdottomasti se ekana vaihtoon.

                        Ja osta suoraan uusi esim KL-varaosista tai joku bmw merkkiliike nyt sattuukin olemaan lähinnä. Maksoi itsellä kun ostin viimeks sellasen nii uutena joku 25e
                        ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                        Comment

                        • jüünas666
                          Bimmer Rookie
                          • Feb 2012
                          • 40
                          • Seinäjoki

                          #13
                          Originally posted by 426Hemi View Post
                          Se on juurikin se.

                          Jos siinä on sanomista tai teippikorjailuja, ehdottomasti se ekana vaihtoon.

                          Ja osta suoraan uusi esim KL-varaosista tai joku bmw merkkiliike nyt sattuukin olemaan lähinnä. Maksoi itsellä kun ostin viimeks sellasen nii uutena joku 25e
                          no nyt ootellaan kl-klubin tunnusten vahvistusta ja sitten tilausta kehiin muistin väärin haitariputki ei ollutkaan teipattu vaan joku laturin jäähdytys putki? mutta haitarista löyty halkeamia/repeämiä kuitenkin kun valolla katselin... olisi kiinnostusta tähän vapari-suodattimeen ei tehonlisäyksessä mutta muuten onko jotain tietynlaista mikä kannattaa ? :think
                          Ajossa:
                          BMW E34 525 Farkku -94
                          Ex:
                          BMW E36 318iS -93
                          + muutamia muita romuja

                          Comment

                          • Haju69
                            Administrator
                            • Nov 2005
                            • 16364
                            • Leppävirta

                            #14
                            Originally posted by jüünas666 View Post
                            no nyt ootellaan kl-klubin tunnusten vahvistusta ja sitten tilausta kehiin muistin väärin haitariputki ei ollutkaan teipattu vaan joku laturin jäähdytys putki? mutta haitarista löyty halkeamia/repeämiä kuitenkin kun valolla katselin... olisi kiinnostusta tähän vapari-suodattimeen ei tehonlisäyksessä mutta muuten onko jotain tietynlaista mikä kannattaa ? :think
                            vapaavirtaus suodattimella ei tee mitään.

                            Alennusta saat KL tilauksesta kun soitat sinne ja kerrot olevasi btcf jäsen, jäsen numero tietty pitää voida todisteeksi kertoa. Ei tarvii odotella kl-klubi juttuja.
                            LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
                            E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
                            B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10

                            Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
                            Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
                            Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.

                            Comment

                            • 426Hemi
                              Bimmer Fanatic
                              • Jun 2008
                              • 621
                              • Pälkäne

                              #15
                              Kannattaa muuten vielä tarkistaa onko tulpankoloissa öljyä. Puolat irti ja katsoo onko venttiilinhatut öljyssä sekä kurkkaa tulpankoloihin näkyykö selvästi öljyä/uiko tulpat öljyssä.

                              Jos, niin vettiilikopan tiiviste vaihtoon. Öljy tuola aiheuttaa tunnetusti herkästi monenlaisia käyntiongelmia.

                              ex: viitisenkymmentä bmw+muut

                              Comment

                              Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎