Eli väliänkkä vuotaa hitsauksen saumasta, kannattaako hitsauttaa umpeen?
Siitä on lähtenyt kuorta jo aika reilusti pois, onko alla rosteri vai mitä?
Suosiolla uutta käytettyä schiedmanilta hintaan 60-80€?
Eli ideana ois saada väliänkkä pitämään savut sisällä ja takaänkästä kuoren pois otto jotta tulee rosteri esiin kun siellä kuulemma sellainen on?
Jos väliänkkä jää autoon eikä tule suoraa putkea tilalle (joka pitäis tietty taivuttaa muotoon, missähän onnistuu tilaus?) niin miten onnistuu takaänkän villojen pois otto että sais sellaset m20b25-b35 soundit niinkuin vanhemmissa bimmeissä on. Ideana ois saada matalat murinat muttei liian kovat äänet, ei mitään teiniputkisto 150 db äänillä vaan suht vakiot.
Jostain metallipajalta tilaus suoraan taivutettuun putkeen, maksaa? Ja saako motonetin ns. jatkopaloja käyttää ihan laillisesti.
Auto on 1994 vm touring m50b25.
Aikaisemmin paikannut putken korjaustahnalla.
Siitä on lähtenyt kuorta jo aika reilusti pois, onko alla rosteri vai mitä?
Suosiolla uutta käytettyä schiedmanilta hintaan 60-80€?
Eli ideana ois saada väliänkkä pitämään savut sisällä ja takaänkästä kuoren pois otto jotta tulee rosteri esiin kun siellä kuulemma sellainen on?
Jos väliänkkä jää autoon eikä tule suoraa putkea tilalle (joka pitäis tietty taivuttaa muotoon, missähän onnistuu tilaus?) niin miten onnistuu takaänkän villojen pois otto että sais sellaset m20b25-b35 soundit niinkuin vanhemmissa bimmeissä on. Ideana ois saada matalat murinat muttei liian kovat äänet, ei mitään teiniputkisto 150 db äänillä vaan suht vakiot.
Jostain metallipajalta tilaus suoraan taivutettuun putkeen, maksaa? Ja saako motonetin ns. jatkopaloja käyttää ihan laillisesti.
Auto on 1994 vm touring m50b25.
Aikaisemmin paikannut putken korjaustahnalla.
Comment