Announcement

Collapse
No announcement yet.

yksi päästövikainen 525 kaipaa asiantuntemusta.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • naukkis
    Bimmer Enthusiast
    • Nov 2004
    • 1222
    • Jyväskylä

    #16
    Originally posted by AaaVee View Post
    kiitos kaikille vastauksista. Autoon siis vaihdettiin tulpat ja masinolia tankkiin ja mittariin ja ihme tapahtui omassa tuo ei toiminut mutta hyvä näin
    Siis se oli varmaan M50 koneinen ja mitään vikaa ei ollutkaan, se kone ei vaan siirry closed-looppiin ennen lambdojen lämpiämistä ja kylmällä kone käy aika rikkaalla joten niitä lambdoja ei meinaa saada ilman kuormaa käyttämällä lämpiämään, jos inssi tietää tapauksen niin se kierrättää siellä 5 tonnissa sen 5 minuuttia minkä paikallaan joutuu lämmittämään että lambdat herää.

    Ja siis jos CO-arvot on koholla niin ei kannata kattia uusia, rikas seos ei mihinkään laihene vaikka katin heittäisi mäkeen, katin vika on jos CO on lähellä nollaa mutta HC-päästöt silti koholla.

    Comment

    • HeiSy
      BTCF Member
      • Oct 2009
      • 260
      • Suomi

      #17
      Suosittelen myös sitä kikkaa, että laittaa noin 1/3 osaa polttoaineesta E85:ttä niin johan menee tyhjäkäynnilläki päästöihin. Näin ainakin viimeksi itse tein, ja meni aikas viileälläkin putkella päästöihin. pelkällä bensalla mennyt vaan kunnollisen rääkin jälkeen.

      Comment

      Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎