kunkku (e34) puhaltaa kokoajan kylmää jalkoihin ja sitä tuntuu tulevan keskikonsolin takaakin? puhaltaminen ei lopu vaikka sulkee jaloille tulevan ilman.. muualta kuitenkin tulee lämmintä mikä vikana? autossa alkaa tulla kylmä.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
mikä vikana?
Collapse
X
-
vaijereita,vivustoja, läppiä jumissa/rikki yms. Joutuu purkamaan mahdollisesti selvittääkseen asian.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
-
-
Originally posted by jüünas666 View Postkunkku (e34) puhaltaa kokoajan kylmää jalkoihin ja sitä tuntuu tulevan keskikonsolin takaakin? puhaltaminen ei lopu vaikka sulkee jaloille tulevan ilman.. muualta kuitenkin tulee lämmintä mikä vikana? autossa alkaa tulla kylmä.be my woman
Comment
-
-
Joku tulppa
Vois myös olla joku tulppa läpiviennissä mikä lähtenyt matkalle.
Mulla puhaltaa vaihdelaatikon kohdalta kylmää jostain syystä, en tiedä miksi.
Ja jos sulla on raitisilmasuodatin autossasi niin SUOSITTELEN vaihtamaan sen samalla, on aikas helppo homma ja osaa maksaa 15-25€ paikasta riippuen mistä ostat.
Itse tein tuon homman koska ikkunat huurtu niin en ollut uskoa kuinka paljon enemmän ilmaa sieltä kanavista kuuluu tulla ja kuinka paljon nopeammin tulee sisätilaan lämmintä. Ennen sinisen ylärajaa jo puhaltaa haaleaa hyttiin. Vuosien saatossa siellä on n kuution verran lehtiä ja pölyä.
Toimintaohje on apparin puolelta hanskalokero irti, 2 napsulla alhaalta ja 2 narulla ylhäältä kiinni. Sitten keskikonsolista apparin jalkatilasta katsoo niin siellä näkyy sellainen boksi mihin menee johtoja, se lähtee irti kunhan painaa sellaista klipsiä samalla, sitten siellä näkyy sellainen ovaalin muotoinen kansi missä on muovikäännin mikä lukitsee sen ylhäältä ja alhaalla yksi tähtipää ruuvi. Sen kannen takana on suodatin, lähtee sovinnilla oikeessa asennossa ulos. Uudessa suodattimessa lukee luultavasti "top" joten se puoli ylös ja pehmuste kennoon päin. Puolen tunnin juttu.
tässä ohje vielä: http://www.bmw4life.com/microFilter.htm
Alle 90 vm ei vissiin ole tuota ellei ole ilmastointia?Benis Mahtavan Waltava
Comment
-
-
Originally posted by buusaman View PostVois myös olla joku tulppa läpiviennissä mikä lähtenyt matkalle.
Mulla puhaltaa vaihdelaatikon kohdalta kylmää jostain syystä, en tiedä miksi.
Ja jos sulla on raitisilmasuodatin autossasi niin SUOSITTELEN vaihtamaan sen samalla, on aikas helppo homma ja osaa maksaa 15-25€ paikasta riippuen mistä ostat.
Itse tein tuon homman koska ikkunat huurtu niin en ollut uskoa kuinka paljon enemmän ilmaa sieltä kanavista kuuluu tulla ja kuinka paljon nopeammin tulee sisätilaan lämmintä. Ennen sinisen ylärajaa jo puhaltaa haaleaa hyttiin. Vuosien saatossa siellä on n kuution verran lehtiä ja pölyä.
Toimintaohje on apparin puolelta hanskalokero irti, 2 napsulla alhaalta ja 2 narulla ylhäältä kiinni. Sitten keskikonsolista apparin jalkatilasta katsoo niin siellä näkyy sellainen boksi mihin menee johtoja, se lähtee irti kunhan painaa sellaista klipsiä samalla, sitten siellä näkyy sellainen ovaalin muotoinen kansi missä on muovikäännin mikä lukitsee sen ylhäältä ja alhaalla yksi tähtipää ruuvi. Sen kannen takana on suodatin, lähtee sovinnilla oikeessa asennossa ulos. Uudessa suodattimessa lukee luultavasti "top" joten se puoli ylös ja pehmuste kennoon päin. Puolen tunnin juttu.
tässä ohje vielä: http://www.bmw4life.com/microFilter.htm
Alle 90 vm ei vissiin ole tuota ellei ole ilmastointia?
kiitän ohjeistuksesta lähtee tutkintaan heti kun pääsee johonki sisälle ja autohan on 94 ja ilmastointi löytyyAjossa:
BMW E34 525 Farkku -94
Ex:
BMW E36 318iS -93
+ muutamia muita romuja
Comment
-
Comment