Elikkäs; aluksi ei lähtenyt työpaikan pihalla käyntiin, annoin olla.
Parin päivän päästä apuvirralla lähti käyntiin todella kivuttomasti, tämän jälkeen ajoimme "remonttikahville", ja taas mykkäkoulu päälle.
Eli siis 20 minuuttia siitä kun pelasi todella hyvin, niin ei puhu mitään.
Pari viikkoa tästä, kun vitutus sen taas salli, käytin bensapumpun irti. Bensaa tulee, joten laitoin pumpun takaisin paikoilleen.
Avaimesta käyntiin, ei mitään ongelmia.
Annoin käydä pihassa pari tuntia ennen kuin uskalsin koeajolle. Puolen tunnin ajon jälkeen jälleen sammui, eikä kirveelläkään käyntiin. Perkele!
Nyt taas kevään lämpiminä päivinä hairahduin koettamaan.
Aluksi lupaa ja lupaa muttei lähde. Jonkin aikaa yritettyäni ei ede yritä.
Nyt ei saa bensaa; ei tule konehuoneeseen, joten pengoin pumpun esiin peräkontista. Tuloliitännästä ei tule lainkaan menovettä startatessa.
Ensiapuna olen:
-katsonut myös kipinän: voimakas ja hyvä.
-mittaillut anturit: kampiakselin asennontunnistin antaa oikeat arvot. Tämä induktioanturi, joka tulee 1. sylinterin tulpanjohtoon on hieman hämärä tapaus, mutta foorumin jutuista päätellen ei mitenkään ratkaiseva moottorin käynnistymisen kannalta.
-vaihtelin releet ehjästä autosta tähän omaani, siis nämä kolme joista yksi on bensapumpun rele.
Tuntuu kuin ei tulisi virtaa taakse pumpun liittimelle. Yritin mittailla kaverin startatessa siten että maajohto rungossa ja plus piuhan paikkaa vaihtelin sitten pinnien välillä.
Joku viisaampi voisi tulla nyt vähän antamaan vinkkiä.
Parin päivän päästä apuvirralla lähti käyntiin todella kivuttomasti, tämän jälkeen ajoimme "remonttikahville", ja taas mykkäkoulu päälle.
Eli siis 20 minuuttia siitä kun pelasi todella hyvin, niin ei puhu mitään.
Pari viikkoa tästä, kun vitutus sen taas salli, käytin bensapumpun irti. Bensaa tulee, joten laitoin pumpun takaisin paikoilleen.
Avaimesta käyntiin, ei mitään ongelmia.
Annoin käydä pihassa pari tuntia ennen kuin uskalsin koeajolle. Puolen tunnin ajon jälkeen jälleen sammui, eikä kirveelläkään käyntiin. Perkele!
Nyt taas kevään lämpiminä päivinä hairahduin koettamaan.
Aluksi lupaa ja lupaa muttei lähde. Jonkin aikaa yritettyäni ei ede yritä.
Nyt ei saa bensaa; ei tule konehuoneeseen, joten pengoin pumpun esiin peräkontista. Tuloliitännästä ei tule lainkaan menovettä startatessa.
Ensiapuna olen:
-katsonut myös kipinän: voimakas ja hyvä.
-mittaillut anturit: kampiakselin asennontunnistin antaa oikeat arvot. Tämä induktioanturi, joka tulee 1. sylinterin tulpanjohtoon on hieman hämärä tapaus, mutta foorumin jutuista päätellen ei mitenkään ratkaiseva moottorin käynnistymisen kannalta.
-vaihtelin releet ehjästä autosta tähän omaani, siis nämä kolme joista yksi on bensapumpun rele.
Tuntuu kuin ei tulisi virtaa taakse pumpun liittimelle. Yritin mittailla kaverin startatessa siten että maajohto rungossa ja plus piuhan paikkaa vaihtelin sitten pinnien välillä.
Joku viisaampi voisi tulla nyt vähän antamaan vinkkiä.
Comment