Käyttis on nyt prokkis... :think
Ensin tuntu kuin olis ollu toffeeta koneessa, eli kun oli ajanu koneen lämpöseks niin alko hyytymään pienellä tai puoli kaasulla. Vasta kun oli kaasu pohjassa niin alko vetämään normaaliin tapaan. Myös tyhjäkäynti heitteli rajusti ja joskus sammui, mutta lähti kyllä käyntiin. Tämä hävisi kun ajoi tarpeeksi pitkään.
Sitten eräänä pakkas aamuna lupas mutta ei käynnistyny. Seuraavat asiat olen tarkastanut:
Bensaa tulee, painetta 3bar eli kunnossa. Kipinä tulee jokaiselle tulpalle. Hihna ja rullat vaihdettu, kiristin hyvässä kunnossa, ajoitus ainakin nyt kohdillaan. IMM mitattu ja vastus nousee tasaisesti, lämpötila anturi 6Kohm -10C. Kansi ei ole haljennut ja puristuksia on. Venttiilit toimii ainakin päälisinpuolin. Kampuran anturi putsattu.
Onko kellään tullu vastaan samanlaista ongelmaa? Mikä voisi olla ratkaisu?
Epäilen ECU:a, koska boxin muovikansi on halki ja on voinut saada kosteutta.. Onko kellään toisella hajonnut ECU? Tai sitten jos jossain on imuilma vuoto, mutta missä?
Ensin tuntu kuin olis ollu toffeeta koneessa, eli kun oli ajanu koneen lämpöseks niin alko hyytymään pienellä tai puoli kaasulla. Vasta kun oli kaasu pohjassa niin alko vetämään normaaliin tapaan. Myös tyhjäkäynti heitteli rajusti ja joskus sammui, mutta lähti kyllä käyntiin. Tämä hävisi kun ajoi tarpeeksi pitkään.
Sitten eräänä pakkas aamuna lupas mutta ei käynnistyny. Seuraavat asiat olen tarkastanut:
Bensaa tulee, painetta 3bar eli kunnossa. Kipinä tulee jokaiselle tulpalle. Hihna ja rullat vaihdettu, kiristin hyvässä kunnossa, ajoitus ainakin nyt kohdillaan. IMM mitattu ja vastus nousee tasaisesti, lämpötila anturi 6Kohm -10C. Kansi ei ole haljennut ja puristuksia on. Venttiilit toimii ainakin päälisinpuolin. Kampuran anturi putsattu.
Onko kellään tullu vastaan samanlaista ongelmaa? Mikä voisi olla ratkaisu?
Epäilen ECU:a, koska boxin muovikansi on halki ja on voinut saada kosteutta.. Onko kellään toisella hajonnut ECU? Tai sitten jos jossain on imuilma vuoto, mutta missä?
Comment