Announcement

Collapse
No announcement yet.

525 tds syöttöpumppu - KIIRE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • demolition_man
    Newbiemmer
    • Jul 2013
    • 17
    • tampere

    #16
    Hehkutuksen aikana pitäisi ruiskupumpun syöttöletkusta tulla tavaraa, muuten tankin siirtopumppu on hajalla.

    Ruiskupumppu ei jaksa ilmata letkua remontin jälkeen.

    Comment

    • samsa87
      Bimmer Rookie
      • Mar 2014
      • 46
      • Lahti

      #17
      Originally posted by demolition_man View Post
      Hehkutuksen aikana pitäisi ruiskupumpun syöttöletkusta tulla tavaraa, muuten tankin siirtopumppu on hajalla.

      Ruiskupumppu ei jaksa ilmata letkua remontin jälkeen.
      Ok. Siirtopumppu meinaan on tästä kuollut. Alko se mouruaa ku luukunkanteen kolautti mutta ei pumppaa ainetta yhtään konehuoneeseen asti

      Eli siirtopumppua siis vaihtamaan vissii?
      Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95

      Comment

      • samsa87
        Bimmer Rookie
        • Mar 2014
        • 46
        • Lahti

        #18
        Lähtihän se nyt käymään kun sai tankkiin uuden pumpun, mutta se purkuautosta napattu syöttöpumppu kusee urakalla kans. Kannatti taas yrittää päästä halvalla

        Mistä uusi pumppu järkevimpään hintaan?
        Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95

        Comment

        • lasuh
          Newbiemmer
          • Jun 2014
          • 4
          • tampere

          #19
          Itellä on tollanen 325tdsa eli samalla pumpulla. Kävi niin että vaihoin kansien tiivisteet ja nestepään o-renkaan mutta nyt ei tule ainetta enään suuttimille muutakuin pieniä tippoja. Voiko se nokkalevy olla väärinpäin ? Vai oisiko jäänyt vaa joku pieni lika mikä on tukkinut pumpun? Ei ole välikannen asennosta ainakaan kiinni kun ei tule missäään asennossa sitä ainetta oikein. Olisko mitää vihjeitä mistä johtuis? Ja eikö niiden rullien prikat pitänyt olla kupera puoli ulospäin?

          Comment

          • kalevik
            BTCF Member
            • Apr 2009
            • 958
            • Salo

            #20
            Originally posted by lasuh View Post
            Itellä on tollanen 325tdsa eli samalla pumpulla. Kävi niin että vaihoin kansien tiivisteet ja nestepään o-renkaan mutta nyt ei tule ainetta enään suuttimille muutakuin pieniä tippoja. Voiko se nokkalevy olla väärinpäin ? Vai oisiko jäänyt vaa joku pieni lika mikä on tukkinut pumpun? Ei ole välikannen asennosta ainakaan kiinni kun ei tule missäään asennossa sitä ainetta oikein. Olisko mitää vihjeitä mistä johtuis? Ja eikö niiden rullien prikat pitänyt olla kupera puoli ulospäin?
            Nestepään o-renkaan voi vaihtaa pumppua purkamatta.

            Mikä muuten oli syy miksi rullat / nokkalevy piti irroittaa? Ei sillä että käynnistymiseen vaikuttaa varsinkin jos laittaa kaikki oikein takaisin.
            E61 525i, Suzuki VS1400
            Exät: Jaana, Susanna, Maija

            Comment

            • lasuh
              Newbiemmer
              • Jun 2014
              • 4
              • tampere

              #21
              Originally posted by kalevik View Post
              Nestepään o-renkaan voi vaihtaa pumppua purkamatta.

              Mikä muuten oli syy miksi rullat / nokkalevy piti irroittaa? Ei sillä että käynnistymiseen vaikuttaa varsinkin jos laittaa kaikki oikein takaisin.
              Joo tiedän kyllä en kysynytkään sitä. Ei ollu tarkotus irrottakkaan vaan ne irtosi.

              Comment

              • samsa87
                Bimmer Rookie
                • Mar 2014
                • 46
                • Lahti

                #22
                Originally posted by samsa87 View Post
                Lähtihän se nyt käymään kun sai tankkiin uuden pumpun, mutta se purkuautosta napattu syöttöpumppu kusee urakalla kans. Kannatti taas yrittää päästä halvalla

                Mistä uusi pumppu järkevimpään hintaan?
                No ei ollu mitään rakettitiedettä vaihdella tiivisteet Nyt pitää aineet sisässä.. ennakot vissiin vielä vähän vaan pielessä kun sahauttaa ja sammuu välillä vaihdetta vaihtaessa
                Aristo -93, BMW 525tds touring -98, Granvia -95, Omega MV6 -95

                Comment

                • viitonen
                  Newbiemmer
                  • May 2011
                  • 5
                  • Oulu

                  #23
                  Apua tarttis polttoaine ongelmiin, elikkäs auto ei oikein vedä mitenkään, ja satunnaisesti saattaa toimia taas normaalisti.
                  Startti on välillä pitkän mallinen, mutta ei ole sääntöä onko kylmä/lämmin kone, eikä polttoainetta syöttöpumppukaan vuoda. Antanut vikakoodit lukemalla herjaa ajonestolaitteesta, muttei luultavasti vaikuta tähän.
                  Nyt vaihdettu polttoaine pumppu tankkiin varaosa autosta, eikä kummentunut. Mistä seuraavaa kohdetta?
                  Auto siis e39 525 tds.
                  Ja onkos tuossa autossa tuota toista siirtopumppua tankissa olevan lisäksi kuten d malleissa?
                  Last edited by viitonen; 19-10-2014, 22:32.

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎