Moi. Kävipä niin että Münchenin reissulla sattui mukaan 525TDS -94. Siitä tulee aikanaan hauska projekti, mutta ensin se täytyisi saada nykyisellä kokoonpanolla toimintakuntoon.
Autossa on alaväännöt täysin hukassa. Irrotin turbon ja se tuntuisi toimivan ok. Turbon puhdistuksen aikana vika korjaantui hieman, mutta luultavasti siinä korjaantui joku kontaktihäiriö muita johtoja irrotellessa.
Siinä 3000rpm kohdalla moottori tuntuu antavan tehoja normaalisti, mutta kauniisti liikkeelle lähtö tuottaa tuskaa.
Lueskelin että kyseisen laitoksen pitäisi antaa vikakoodeja, kun virrat päällä polkee kaasupoljinta viisi kertaa lattiaan. Valo palaa kerran pidempään ja morsettaa sen jälkeen 29 kertaa lyhyempää tasalevyistä pulssia. Tämän jälkeen toistaa saman jos polkee uudelleen. Voiko tästä tulkita jotain?
Kaikki vinkit on tervetulleita ja kuvia tulee kunhan projekti pääsee käynnistymään
Autossa on alaväännöt täysin hukassa. Irrotin turbon ja se tuntuisi toimivan ok. Turbon puhdistuksen aikana vika korjaantui hieman, mutta luultavasti siinä korjaantui joku kontaktihäiriö muita johtoja irrotellessa.
Siinä 3000rpm kohdalla moottori tuntuu antavan tehoja normaalisti, mutta kauniisti liikkeelle lähtö tuottaa tuskaa.
Lueskelin että kyseisen laitoksen pitäisi antaa vikakoodeja, kun virrat päällä polkee kaasupoljinta viisi kertaa lattiaan. Valo palaa kerran pidempään ja morsettaa sen jälkeen 29 kertaa lyhyempää tasalevyistä pulssia. Tämän jälkeen toistaa saman jos polkee uudelleen. Voiko tästä tulkita jotain?
Kaikki vinkit on tervetulleita ja kuvia tulee kunhan projekti pääsee käynnistymään

Comment