Eli kyseessä on 520 m 50 farmari. Elikkäs olin tuossa taanoin parkissa ja oli auto käynnissä, niin huomasin yhtäkkiä, että lämmöt ovat punaisella no lähdin ajamaan ja lämmöt meni normaaliksi. Muutama päivä tämän jälkeen huomasin, että syyläri oli alkanut pikkaisen vuotamaan, mutta paikkasin sen ja bemari toimi taas hetken kohtuu hyvin ainut että nosti paikallansa lämmöt melko nopeasti tappiin asti. No tovin, kun auto toimi hyvin niin lainasin kaverille vesiventtiiliä hetkeksi ja tämän jälkeen auto alkoi suomeksisanottuna vittuilemaan ja kerää paineita ihan tuhottomasti letkuihin ja syyläriin, no uusin aluksi syylärin ja termostaatin ja ilmailin autoa oikeen kunnolla. Muutaman päivä bemari toimi kunnolla ja eikös se alkanut taas vittuilemaan. Päätin repäistä tuon uuden (käytetyn e30) syylärin mäkeen ja laitoin tuon vanhan takasin. No aluksi auto toimi hyvin ja yht äkkiä meni termostaatti kotelo paskaksi. Tilasin uuden ja koitin jälleen ni eikös tuo termostaatti kotelo mennyt taas paskaksi ja nyt tilasin tuon vahvistetun ja se nyt kestää kyllä, mutta ongelmana on edelleen, että nostaa lämmöt melko nopeasti tappiinsa ja kerää ihan jäätävät paineet, mutta muuten auto toimii melko hyvin niin, että on tuo syylärin korkki auki, mutta jos sen sulkee niin alkaa keräämään niitä paineita ja nostaa lämmöt tosi nopeasti. Minulla on nyt tuo vesiventtiili rikki ja pakosarjan tiiviste vuotaa pikkuisen, mutta en usko että ne tekee tommoista jospa joku viisaampi ihminen auttaisi ratkomaan tämän ongelman kiitos etukäteen kaikille avusta
Announcement
Collapse
No announcement yet.
pikkuisen apuja kaipailisin
Collapse
X
-
Ite vaihtasin vesipumpun jos ei ole jo vaihdettu, kunnon huuhtelu veden kanssa lohkon vesikanaville ja sitten kunnon ilmaus nokka ylempänä ja kokispullo kikka paisariin. Jos viel tän jälkeen nostaa painetta niin kyllähän se alkaa kansivikaan viittaamaan. Tuleeko harmaata savua käynnis ollessa?E34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Scitso View PostIte vaihtasin vesipumpun jos ei ole jo vaihdettu, kunnon huuhtelu veden kanssa lohkon vesikanaville ja sitten kunnon ilmaus nokka ylempänä ja kokispullo kikka paisariin. Jos viel tän jälkeen nostaa painetta niin kyllähän se alkaa kansivikaan viittaamaan. Tuleeko harmaata savua käynnis ollessa?
Comment
-
-
Originally posted by leisku View PostEli kyseessä on 520 m 50 farmari. Elikkäs olin tuossa taanoin parkissa ja oli auto käynnissä, niin huomasin yhtäkkiä, että lämmöt ovat punaisella no lähdin ajamaan ja lämmöt meni normaaliksi. Muutama päivä tämän jälkeen huomasin, että syyläri oli alkanut pikkaisen vuotamaan, mutta paikkasin sen ja bemari toimi taas hetken kohtuu hyvin ainut että nosti paikallansa lämmöt melko nopeasti tappiin asti. No tovin, kun auto toimi hyvin niin lainasin kaverille vesiventtiiliä hetkeksi ja tämän jälkeen auto alkoi suomeksisanottuna vittuilemaan ja kerää paineita ihan tuhottomasti letkuihin ja syyläriin, no uusin aluksi syylärin ja termostaatin ja ilmailin autoa oikeen kunnolla. Muutaman päivä bemari toimi kunnolla ja eikös se alkanut taas vittuilemaan. Päätin repäistä tuon uuden (käytetyn e30) syylärin mäkeen ja laitoin tuon vanhan takasin. No aluksi auto toimi hyvin ja yht äkkiä meni termostaatti kotelo paskaksi. Tilasin uuden ja koitin jälleen ni eikös tuo termostaatti kotelo mennyt taas paskaksi ja nyt tilasin tuon vahvistetun ja se nyt kestää kyllä, mutta ongelmana on edelleen, että nostaa lämmöt melko nopeasti tappiinsa ja kerää ihan jäätävät paineet, mutta muuten auto toimii melko hyvin niin, että on tuo syylärin korkki auki, mutta jos sen sulkee niin alkaa keräämään niitä paineita ja nostaa lämmöt tosi nopeasti. Minulla on nyt tuo vesiventtiili rikki ja pakosarjan tiiviste vuotaa pikkuisen, mutta en usko että ne tekee tommoista jospa joku viisaampi ihminen auttaisi ratkomaan tämän ongelman kiitos etukäteen kaikille avusta
Comment
-
-
No toimiiko se visko? Pyörii toki mukana mutta onko se kunnossa? Kokeile pysäyttää se flekti vaikka sanomalehdellä kun moottori varmasti lämmin ja on käynnissä. Jos pysähtyy silpomatta lehteä, se viskokytkin on rikki.LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Itellä viskon saa pysäytettyy lämpimänä kädel eli ei oo enää teräs eikä silti nosta lämpöi. Mut siis m50 joutuu monesti ilmaamaan myös useempana kertanaE34 525i Touring -96 "Iris"
E39 540ia Touring individual -97 "Lara"
E39 530da Touring -03 "Lisbeth"
E46 328ia Sedan -98 "HOI"
E61 530d Touring -04
ex. E39 520ia Touring -98
ex. E28 524td -86 "sponsored by... Oma"
ex. E30 320i -82/86 "scitso edition"
ex. E28 520i -82
Comment
-
-
Originally posted by Haju69 View PostNo toimiiko se visko? Pyörii toki mukana mutta onko se kunnossa? Kokeile pysäyttää se flekti vaikka sanomalehdellä kun moottori varmasti lämmin ja on käynnissä. Jos pysähtyy silpomatta lehteä, se viskokytkin on rikki.
Comment
-
-
Originally posted by leisku View Posteli on ehjä mietein et voiko mitenkää ol mahdollista ku mul on se vesiventtiili rikki ja se on ainut mitä ei ole vaihdettu niin voikos se tehä ton?LMC 630 R Liberty 2,8tdi '99
E36 Hellrot 328i M-Sport ´96
B8 Audi A4 1,8 TFSI Quattro '10
Vikakoodin luvut/nollaukset, koodausta savon maalla.
Myös vikakoodien luku ja nollaus yms koodaukset VAG ajoneuvoihin jotka varustettu OBD2 pistokkeella.
Nakkaa viestiä privalla jos tarvetta. Tai sitten ihan puhelimeen. Nollaneljänolla73kaksi403viisi.
Comment
-
-
Originally posted by leisku View Postokei pitänee koitta jos ilmailee sitä ja kattoo mitä tapahtuu
Ei nämä M50/M52 koneet mitä ylivoimaisia ilmattavia ole vastoin yleistä uskomusta. Ongelmat vaan usein johtuvat korjaamatta jääneistä pienistä nestevuodoista -> nestettä katoaa ja ilmaa tietty tulee tilalle"Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"
E60 523iA -08
Comment
-
-
Nostellaan vanhaa, mutta mutta, jokohan tohon on vaihdettu lämppärin kenno? Äkkiseltään kuvaa kattomalla näyttäs että vois hullun tuurilla olla mun entinen farmari, talvella kalahti jäihin nesteet, sen jälkeen rupesi sisäkenno varmaankin vuotamaan, ite tosin laitoin siinä vaiheessa kiertoon, lappeenrantaan meni tossa viime helmikuussa(?)
AGG- alkunen rekkari?
Edit: Eikä tää kovin vanha ollutkaan, kalenteri on hukassa...
Comment
-
Comment