Eli auto toimi vielä 2 viikkoa sitten niin pirteästi kun tuo m20 voi nyt toimia. Vetää ihan OK 2-4 tonnin kohdalla, tosin ei silti samalla tavalla ku aikasemmin. 4 tonnista rajoittimelle asti tuntuu, että meno on todella nihkeää, eikä oikein mitään tapahdu vaikka kaasu on pohjassa ja kierrokset nousee. Paikallaan ottaa kierroksia normaalisti, tosin tyhjäkäynti on sellaista epätasaista pörpötystä ja joskus humppausta. 5 tonnin jälkeen on havaittavissa hyvin pientä nykimistä ajossa.
Tarkistettua: tulpat -> valkoiset -> käy laihalla -> imuvuotoja etsitty, mutta mitään ei ole tähän mennessä löytyny -> kokeiltu kaverin varmasti ehjää imm -> ei vaikutusta -> lambda testattu ja ei luultavasti toimi, koska ei ole vaikutusta vaikka ottaa töpselin irti, mutta lambdaahan ei lueta täyskaasulla(?)-> venttiilit säädetty kylmällä koneella oikein -> käynti parani ehkä hieman, mutta ei muuta vaikutusta. Auto ei syö öljyä normaalia enempää, eikä savuta. Seuraavaks mieleen tulee imusarjan tiivisteet ja se, että jako on hypännyt. Kertokaa omat mielipiteet, että mitä tuossa kannattais seuraavaks tarkistaa ennenkun alkaa purkamaan puolta autosta?
Tarkistettua: tulpat -> valkoiset -> käy laihalla -> imuvuotoja etsitty, mutta mitään ei ole tähän mennessä löytyny -> kokeiltu kaverin varmasti ehjää imm -> ei vaikutusta -> lambda testattu ja ei luultavasti toimi, koska ei ole vaikutusta vaikka ottaa töpselin irti, mutta lambdaahan ei lueta täyskaasulla(?)-> venttiilit säädetty kylmällä koneella oikein -> käynti parani ehkä hieman, mutta ei muuta vaikutusta. Auto ei syö öljyä normaalia enempää, eikä savuta. Seuraavaks mieleen tulee imusarjan tiivisteet ja se, että jako on hypännyt. Kertokaa omat mielipiteet, että mitä tuossa kannattais seuraavaks tarkistaa ennenkun alkaa purkamaan puolta autosta?
Comment