Announcement

Collapse
No announcement yet.

e34 m5 ajotietokone vilkuttaa??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Cell
    Bimmer Enthusiast
    • Jun 2004
    • 7037
    • Uusikaupunki

    #16
    Originally posted by Json View Post
    Mun mielestä yleensäkin todella turhaa kaikki kyseiset varoitusilmoitukset. Jos joku on niin typerä ettei tajua itse tarkistaa valoja tai jäähdytysnestettä (jäähdytysnesteen varoitus on toinen säännöllinen turha verenpaineen nostattaja autossani), voi kyseinen autoilija luovuttaa ajokorttinsa vapaaehtoisesti pois.
    Naulan kantaan! En ymmärrä autoilijoita jotka lähtevät autolla liikkeelle ilman täydellistä ajoonlähtötarkastusta (johan tämä intissä opetettiin!). Kyllä se nyt on sanomattakin selvää, että kaikki valot ja kytkimet tulee tarkistaa, rengaspaineet, renkaiden kuluminen, nesteiden pinnat, sähkölaitteiden toimivuus, jarrujen toiminta ja kuluneisuus sekä ohjauksen ja alustan väljyydet ennen kuin lähtee edes kaupassa käymään! Itse otan varman päälle ja mittaan pari kertaa päivässä jäähdytinnesteen pakkaskestävyyden, yöpakkasista ei koskaan tiedä vaikka iskisivät kesäkuussa!! Ei tuohon tarkasteluun mene kuin se reilu puolisen tuntia! Piittaamattomat ja autostaan välittämättömät on tämän maailman synti kyllä.



    Get real. Niistä on hyötyä, jos omassa kulkineessasi järjestelmä ei enää toimi tai et sitä halua korjata, ei se ole itse järjestelmän syy.

    Meni palkokasvi sieraimeen.

    Niin ja se kytkin on tosiaan tuplakytkin, varoittelu alkaa silloin kun toinen puoli piiristä pimenee. Valot jäävät silti toimimaan sillä kytkimen toisella puolella. Se on sitä turvallisuusajattelua...
    325i -08
    i3 REx -17
    M5 -98 Imolarot
    535i -90 N/A project (maatumassa)

    Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05

    Comment

    • Bmw Master
      Bimmer Enthusiast
      • Jan 2004
      • 13155
      • Kokomo

      #17
      Tänään taas pitkästä aikaa pompsahti brems licht blaa blaa tauluun. Valot toimii niin ajoa vaan. Kappas, cruise ei lähdekkään pois jarrusta enää, meinas tulla jännää kakkaa pöksyyn risteyksessä!

      Kaipa se katkaisin pitää vaihtaa...

      Comment

      • Patze
        Newbiemmer
        • Oct 2007
        • 5

        #18
        Itsellä oli sama herja eli brake lt circuit herja sekä ESD regelt ja vika oli ccm boxissa eli alla ohje..Vaihdoin boxin ja vika hävisi..

        Comment

        • baijeri88
          Bimmer Fanatic
          • Feb 2006
          • 958
          • Mikkeli

          #19
          Nyt täytyy nostella vanhaa topicia.

          Oireilu alko tänää kun asentelin konttii neonvalon, ja otin virrat parkkivalolta.
          Sen jälkeen ei toiminut mittaristo, tarkistin sulakkeet ja kappas, sulake nro. 1 oli palanu (jarruvalot ja mittaristo). Vaihoin sen ja alko mittaristo pelittää, mutta check control rupes valittaa tota brake lt circuitia. Eikä jarruvalotkaan toimi.

          Onko multa siis menny sieltä molemmat puolet piiristä kerralla paskaks? Ja jos vaihan sen niin onko mahollista et menee heti uudestaan, eli voiko se parkeilta ryöstetty virta jotenkin vaikuttaa jarruvaloihin?

          Toivottavasti joku osais neuvoa. Ei oo kiva ajella jarruvalot pimeenä
          Originally posted by Cell View Post
          Niin ja se kytkin on tosiaan tuplakytkin, varoittelu alkaa silloin kun toinen puoli piiristä pimenee. Valot jäävät silti toimimaan sillä kytkimen toisella puolella. Se on sitä turvallisuusajattelua...
          E36 Cab Atlantisblau
          E92 325i


          eX:
          E39 525i, E36 325i
          E34 Sedan Alpinweiss II
          , 316 -87 & 316i -90

          Comment

          Working...
          X
          😀
          🥰
          🤢
          😎
          😡
          👍
          👎