Elikkäs e34 m30b34 ja ongelma on seuraavanlainen:
Kylmänä käynnistyy hyvin, lämpimänä joutuu sahailemaan että lähtee käyntiin.
Jo tarkastettuja: tyhjäkäyntimoottori putsailtu, lämpöanturi toimii, suuttimet ei vuoda, alipaine letkut vaihdettu uusiin, start sprayllä kokeiltu imusarjan mahdolliset vuodot joita ei havaittu, bensapaineen säädin myös vaihdettu
Auto käy hyvin tyhjäkäyntiä ja ottaa kierrokset niinkuin pitää, kylmänä lähtee tosiaan heti käyntiin ja hieman lämmenneellä koneella saa sahata n. 10sek ennenkuin lähtee käyntiin
Öljyt vaihdettu noin 2tkm ja autossa on nelikärkitulpat vaihdettu noin 3kk sitten, toiminut hyvin tähän mennessä.. En ole kokeillut yksikärki tulpilla vielä kun työkalut hukassa :P
Ainiin, isolla vaihteella kun painaa kaasun pohjaan ( alle 1500rpm ) niin nykäsee kerran pari ennekuin alkaa kiihtymään
Muita mahdollisia vian aiheuttajia?
Kylmänä käynnistyy hyvin, lämpimänä joutuu sahailemaan että lähtee käyntiin.
Jo tarkastettuja: tyhjäkäyntimoottori putsailtu, lämpöanturi toimii, suuttimet ei vuoda, alipaine letkut vaihdettu uusiin, start sprayllä kokeiltu imusarjan mahdolliset vuodot joita ei havaittu, bensapaineen säädin myös vaihdettu
Auto käy hyvin tyhjäkäyntiä ja ottaa kierrokset niinkuin pitää, kylmänä lähtee tosiaan heti käyntiin ja hieman lämmenneellä koneella saa sahata n. 10sek ennenkuin lähtee käyntiin
Öljyt vaihdettu noin 2tkm ja autossa on nelikärkitulpat vaihdettu noin 3kk sitten, toiminut hyvin tähän mennessä.. En ole kokeillut yksikärki tulpilla vielä kun työkalut hukassa :P
Ainiin, isolla vaihteella kun painaa kaasun pohjaan ( alle 1500rpm ) niin nykäsee kerran pari ennekuin alkaa kiihtymään
Muita mahdollisia vian aiheuttajia?
Comment