Originally posted by mailman
E34 ison obc:n "ohjausviiksestä"
Collapse
X
-
Ehkä joo, mut millanen viritys sit varmasti pitäis? Ettei keskenkaiken irtoa...Originally posted by Aksu|Voihan siihen väliin tehä hyppylangat, ei tarvi tuhota liittimiä
Comment
-
Totesinkin jo irc:n puolella, mutta todetaan tännekin, että ihan vaan kokeilun kannalta siis alkuunsaOriginally posted by mailmanEhkä joo, mut millanen viritys sit varmasti pitäis? Ettei keskenkaiken irtoa...
EX:
328CiA -99
525tdsA -98
525i -93
316i -95
Peugeot 405Mi16 -89, 106GTi -98, 306GTi -00, 306 GTi-97
Comment
-
Pitänee ens viikolla ottaa joku ilta ja kokeilla... Eikai siinä muu autaOriginally posted by Aksu|Totesinkin jo irc:n puolella, mutta todetaan tännekin, että ihan vaan kokeilun kannalta siis alkuunsa
Comment
-
Melkein jatkoinkin tätä rojektia "ensi viikolla".
Eli nyt on viiksi vaihdettu ja homma toimii.
OBC-viiksestä puukotin tuon ongelmaliittimen irti, ja rosvon avulla piuhat kiinni auton alkuperäiseen liittimeen.
Ainoa mikä jäi vähän ihmetyttämään on viiksen asento. Eli nyt tuo vilkkuviiksi on suunnilleen cruisen-viiksen korkeudella?!
Eikös sen pitäisi olla pyyhkijänviiksen korkeudella niinkuin tuo ilman obc-ohjausta olevakin?
Joku voisi omastaan tarkistaa tuon korkeuden ja ilmoitella tähän!
Comment
-
-
Comment
-
Anna olla jos ei sitä ohjauspylvääseen saa eri asentoon, se viiksihän on sisältä ontto...Originally posted by mailman
Comment
-
Ei sitä minun mielestä mitenkään voinut "eri asentoon" laittaa ohjauspylvääseen. Plug&play kiinnityshän tuossa on... Joo onttohan se myöskin on. Joten annetaanpa olla noin, alkanu jo tottumaankiOriginally posted by LekaAnna olla jos ei sitä ohjauspylvääseen saa eri asentoon, se viiksihän on sisältä ontto...
Comment
-
Mitä nyt kuvista katsoo, niin itsellä samassa asennossa kuin Mailmanilla, ja tuo on ihan tehdasasenteinen. Viiksi lienee muuttunut jossain vaiheessa sitten. Oma vm -90.325i -08
i3 REx -17
M5 -98 Imolarot
535i -90 N/A project (maatumassa)
Ex. 318ti -97, 316ti -02, 540iAT -96, 540i -99, 328i -97, 730i -93 V8, 540iAT -99 1/3, 530DA -01, 320iT -06, 535DA -05
Comment
-
Hmm... Ja tuo mun oli siis vm90 M5:sta.Originally posted by CellMitä nyt kuvista katsoo, niin itsellä samassa asennossa kuin Mailmanilla, ja tuo on ihan tehdasasenteinen. Viiksi lienee muuttunut jossain vaiheessa sitten. Oma vm -90.
Comment
-
Niin on muuten omassakin autossa tuommoinen kippuraviiksi niinkun mailmanilla ilmeisesti on... Ja -92.Originally posted by CellMitä nyt kuvista katsoo, niin itsellä samassa asennossa kuin Mailmanilla, ja tuo on ihan tehdasasenteinen. Viiksi lienee muuttunut jossain vaiheessa sitten. Oma vm -90.
Comment
-
Tähän sen verran, et satuinpa tsekkaamaan Reinukoon M5:sta myös tän viiksen. Siinä se oli sitten ihan suorassa kuten pyyhkijänviiksikin
Eli voiko näissä tosiaan olla vain vm kohtaisia eroja? Kaiketi...
Comment
-
Itselläni on myöskin alkuperäisenä 535i -92:ssa ja samalla tavalla kuin leka:lla.
Eli ei tosiaan ole ihan samassa tasossa pyyhkijöiden viiksen kanssa.BMW G12 740Le xDrive -18, since -20 iPerformance M Sport Individual
BMW E30 M3 -88, since -01 BMW Motorsport GmbH
Leistung Kosten Geld, wie schnell möchten Sie gehen?
Team oldschoolautos, ///M Abteilung.
Team vier Zylinder!
Comment

Comment