m5 vm1991. Auto seissyt nyt kuukauden talvisäilössä ja nyt kun kävin käyttämässä sitä nii kävi ihan normaalisti noin 15min kunnes rupes röpöttää ja kaasuun kestää vastata hetken. kovemmilla kierroksilla kiekuu hyvin. nyt kun annoin auton käydä tyhjäkäyntiä kävi huonosti ja katalysaattori kuumenee niin kovin että alustamassat sulaa josta syntyi kova savu eli mistä oireet mahtaisi johtua??:(
Announcement
Collapse
No announcement yet.
röpöttää ja kuumenee
Collapse
X
-
veikkaus nro1 putkeen pääsee palamatonta bensaa, joka "palaa" sitten putkessa.
Sytkäpuolelta lähtisin itse ekana vikaa etsimään.
Bensaa tarpeeksi tankissa, ei ole kokemusta että miten herkkään kerää kondesiovettä tankkiin jos menovettä "liian" vähän seisotuksen ajallaLast edited by Eepo; 11-01-2014, 15:34.-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
-
-
Originally posted by Eepo View Postveikkaus nro1 putkeen pääsee palamatonta bensaa, joka "palaa" sitten putkessa.
Sytkäpuolelta lähtisin itse ekana vikaa etsimään.
Bensa oli kyllä lopussa seisontaan jättäessä ja oireiden alkaessa nyt tyhjensin tankin ja kaadoin 20l uutta bensaa mutta ei muutosta tilanteessa:Last edited by juuhha; 11-01-2014, 15:59.
Comment
-
-
Originally posted by juuhha View Postmutta olisko siellä jokin muuttunut seisoessa tai siinä aikana kun se hetken kävi?
nyt joudut ottaa työkalut käteen ja ruveta itse selvittämään vikaa-Harley Davidson Sportster - 89-
-Harley Davidson softail -89-
-Suzuki PV50 -86-
Comment
-
-
Originally posted by Eepo View Postvesi?tulppa? suutin? puola? vaikee sanoa kun ei ole selvännäkijän vikaa.
nyt joudut ottaa työkalut käteen ja ruveta itse selvittämään vikaa
Comment
-
-
Myöhänen sytty ainakin tekee tota putken kuumenemista, mutta tossa se ei kyllä taida olla mitenkään mahollista kun motronic ohjaa sitä.
Kone käy jostain syystä erittäin laihalla?E34 540i -93 Vortech supercharger 539/647
E34 525i -90 twinturbo 427/519
N47 Jakopäät, f1x ilmajousihommat yms.edullisesti
VAG TFSI mäntärempat, TSI ketjurempat
Kysy jos tarvetta
Comment
-
-
Löysitkö vian? Mulla saman kaltaista vikaa, eli tyhjäkäynti on 1500-2000 hujakoilla, kylmänä vastaa hyvin kaasuun mutta muutaman minuutin käytön jälkeen joko ottaa hitaasti rötäen kierroksia tai sitten sammuu heti kun koskee kaasuun. Mulla myös hehkuu katti 5 minuutin käytön jälkeen.. Ja usvaa tulee putken täydeltä. :think
Olen kattonut kipinän, koittanut toisilla tulpilla. toisella ilmamassamittarilla, suuttimet vaihdoin, putsannut ja koittanut toisella tyhjäkäyntisäätimellä mutta kun käynnissä nyppäsin ton tyhjäkäyntisäätimen piuhan irti niin ei vaikuttanut mitenkään käyntiin..?
Jos joku osais vinkata mikä aiheuttaa tämmösiä oireita. Mulla alkaa älli loppua tämän kans
Koneena siis m20b25Last edited by Tonde.; 02-03-2014, 13:23.
Comment
-
-
M20 koneessa kannattaa tarkistaa triggeripyörän ja sen anturin kunto. Pyörä voi olla irti kumiosuudestaan tai anturin pää täynnä paskaa
http://incarnated.pp.fi linkit kuntoon BMW->bmw
Comment
-
-
Originally posted by Klasu- View PostBensapaineensäädin/bensanpaine tarkkailuun
Jos paineensäädin kajahtaa, eikä päästä polttoainetta palaamaan tankille, jaksaa pumppu tuottaa järjestelmään huomattavasti tavanomaista suuremman paineen, jota moottorinohjain ei ymmärrä --> pahasti rikkaalle.
Veikkaan että joku suutin vuotaa lorona lävitse ja sitten katalysaattorissa tapahtuu syttyminen
Comment
-
-
Originally posted by Tonde. View PostLöysitkö vian? Mulla saman kaltaista vikaa, eli tyhjäkäynti on 1500-2000 hujakoilla, kylmänä vastaa hyvin kaasuun mutta muutaman minuutin käytön jälkeen joko ottaa hitaasti rötäen kierroksia tai sitten sammuu heti kun koskee kaasuun. Mulla myös hehkuu katti 5 minuutin käytön jälkeen.. Ja usvaa tulee putken täydeltä. :think
Olen kattonut kipinän, koittanut toisilla tulpilla. toisella ilmamassamittarilla, suuttimet vaihdoin, putsannut ja koittanut toisella tyhjäkäyntisäätimellä mutta kun käynnissä nyppäsin ton tyhjäkäyntisäätimen piuhan irti niin ei vaikuttanut mitenkään käyntiin..?
Jos joku osais vinkata mikä aiheuttaa tämmösiä oireita. Mulla alkaa älli loppua tämän kans
Koneena siis m20b25
Comment
-
Comment