Eli 525tds on ilmeisesti 2.64 ja ämmässä 3.91. Jos lyön tohon ämmän perän miten se käytännössä vaikuttaa? Vähä menny ite ohi toi välityksen vaikutus, ois kiva jos joku valaisis idioottia.
E34 525tds vs M5 välitykset
Collapse
X
-
Siten, että 100km/h vauhdissa huutaa isoilla kierroksilla. Samoin vaihdetta saa vaihtaa kokoajan kun kiihdyttää.Originally posted by Lyyjyne View PostEli 525tds on ilmeisesti 2.64 ja ämmässä 3.91. Jos lyön tohon ämmän perän miten se käytännössä vaikuttaa? Vähä menny ite ohi toi välityksen vaikutus, ois kiva jos joku valaisis idioottia.Last edited by Bmw Master; 13-01-2014, 05:23.
-
Tuon voit ajatella aika suoraan sillä tavalla että tuo 2.64 ja 3.91 tarkoittaa kardaanin pyörähdys määrää vastaan yhtä renkaan kierrosta.Originally posted by Lyyjyne View PostEli 525tds on ilmeisesti 2.64 ja ämmässä 3.91. Jos lyön tohon ämmän perän miten se käytännössä vaikuttaa? Vähä menny ite ohi toi välityksen vaikutus, ois kiva jos joku valaisis idioottia.
Tuo on aika iso ero joten mikäli nyt päässä menee lähelle laskien niin 2000rpm on tuon vaihdon jälkeen melkein 3000rpm.
Jos laskin ihan päin honkia joku saa korjata. Tähän aikaan ei jaksa ajatella.
Comment
-
Eivai? Mihinkäs autoihin tämä lukkoyksikkö on tarkoitettu? http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/33141209655/Originally posted by WkZ View PostE34 korista TDS ei ole valmistettu koskaan lukollisella perällä. Eli on pärjättävä ilman lukkoa. Kemppiperää en suosittele kokeilemaan kun syö vetarit..
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
Mistähän tommosen sais? Käykö E30 E36 yms noi perät tähän vai onko kiinnitys erilainen?Originally posted by peto2 View PostEivai? Mihinkäs autoihin tämä lukkoyksikkö on tarkoitettu? http://2009.bmwfans.info/parts/catalog/33141209655/
E34 M51 Touring käyttöauto
(Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46
Comment
-
Helpoin etsiä ~3 välityksellä oleva lukollinen perä. Tuo tds välityksen perät on aika harvinaisia. Ihan 100% varma en ole, mutta muistelisin tds perän olevan sama kuin esim e28, e30 ja e34 type188 perä jossa ei ole kehtokiinnitystä. Eli joku e28 528:sin 3,25 perä voisi olla kokeilemisen arvoinen. Toki sen lukkoyksikön voi siirtää perästä toiseen jolloin saat sopivan välityksen, mutta niissäkin taisi olla pientä eroa sopivuudessa jos välitys on yli tai alle 3. Ebaytä selaamaan ja perää metsästämään.Originally posted by Lyyjyne View PostMistähän tommosen sais? Käykö E30 E36 yms noi perät tähän vai onko kiinnitys erilainen?
Comment
-
-
herrakani
Wut? Oliko mulla jälkiasennuslukko?Originally posted by WkZ View PostE34 korista TDS ei ole valmistettu koskaan lukollisella perällä. Eli on pärjättävä ilman lukkoa. Kemppiperää en suosittele kokeilemaan kun syö vetarit..
Jossain e28, olisko ollu manuaali 525, on iso 3.07 lukolla. Se on ihan soppeli TDS:n.
Comment
-
Melko kallis pelkkä yksikkö. Jos joltain sais käytetyn halvalla.Originally posted by Bmw Master View PostE34 M51 Touring käyttöauto
(Ex: 6x E34 - 3x E39 - 1x E36 - 1x E46
Comment
-
-
-
Mulla oli ihan noita viimeisiä E34 TDS farmareita, eliikä 96 vuodelta ja siinnä oli lisävarusteena ainakin toi 25 % lukko. Ja jopa toimikin viellä, eli suti molemmilla 2 renkaalla.Originally posted by WkZ View PostE34 korista TDS ei ole valmistettu koskaan lukollisella perällä. Eli on pärjättävä ilman lukkoa. Kemppiperää en suosittele kokeilemaan kun syö vetarit..
Comment
Comment