itellä vaijeri katkes ja konepelti jumittu kiinni. auki sain sen seuraavasti:
-auto ylös, sitte puskurin takaa alhaalta tungin käden ylös jossa oli irtoava pyöreä luukku, siitä painoin niin se irtosi taaksepäin jolloin käden sai tungettua kuskin umpion taakse. siitä sitte kättä konepellin etukulmaa kohden tunnustellen missä menee vaijeri. vaijerista sitte nykäsin niin että lukot aukes ja sai normaalisti konepellin auki. vielä en tosin oo vaijeria ehtiny vaihtaa
-auto ylös, sitte puskurin takaa alhaalta tungin käden ylös jossa oli irtoava pyöreä luukku, siitä painoin niin se irtosi taaksepäin jolloin käden sai tungettua kuskin umpion taakse. siitä sitte kättä konepellin etukulmaa kohden tunnustellen missä menee vaijeri. vaijerista sitte nykäsin niin että lukot aukes ja sai normaalisti konepellin auki. vielä en tosin oo vaijeria ehtiny vaihtaa
Comment