jooh, elikkä tuli hommattua tollanen e39 farkku 525tds vm:97 noh laatikkohan siinä meni sitten vika tilaan.pikku vaihteilla kun antaa vähän enempi kierroksia niin vaihto vaiheessa nykäsee ja menee vika tilaan, rauhallisessa ajossa toimii nätisti ja ei mene vika tilaan. myös isommilla toimii aivan oikein ja kärsii antaa kaasua...tuntuu ettei tuolle oikein kukaan osaa vikaa sanoa, niin päätin kokeilla tätä kautta.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
e39 Automaattilaatikko temppuilee
Collapse
X
-
Mulla kans tänään tuli ilmoitus että trans failsafe prog. Koskaan laatikko ei ole aikasemmin temppuillu. Autocomin vikakoodi anto 53 ja 54 koodit, ohjausyksikön sisäinen häiriö. Kokeilin vaihteita ja pari kertaa nykäisi moottorijarrutuksessa, muuten toimi hyvin. Näyttö näytti mitä sattuu ku laitto esim deelle. Välillä näytti nelosta silmässä vaikka oli pakki päällä. Onko kohtalotovereita. Auto on 530d aut ja vm 2002.
Comment
-
-
Mulla ei myöskään antanut koodia kun oli johto poikki sieltä. Silloin tosin paloi vikavalo. Sitten lukemaan livedataa. Eli antaako joku kulma muista poikkeavaa nopeustietoa/ ei tietoa ollenkaan liikkeessä ollessa.Last edited by Kievari; 10-03-2014, 19:28.On kahdenlaisia autoilijoita, niitä jotka haluaisivat ajaa bemarilla, sekä niitä jotka ajavat bemarilla.
Comment
-
-
Kyllähän tässäkin taas korjattiin "perse edellä puuhun" -menetelmällä. Kunnon testerillä sieltä olisi saanut tiedon siitä, mistä tuo herja johtuu eikä olisi turhaan kaikki antureita tarvinnut vaihtaa. Ehkä nyt olisi jo aika sitten laittaa se auta piuhaan ja katsoa mikä siellä sen vian aiheuttaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostKyllähän tässäkin taas korjattiin "perse edellä puuhun" -menetelmällä. Kunnon testerillä sieltä olisi saanut tiedon siitä, mistä tuo herja johtuu eikä olisi turhaan kaikki antureita tarvinnut vaihtaa. Ehkä nyt olisi jo aika sitten laittaa se auta piuhaan ja katsoa mikä siellä sen vian aiheuttaa.
Comment
-
Comment