eli tommonen auto kyseessä ja hehkun valo tosiaan syttyy aina kun kierrokset ylittää tun 3500 rinkiä. Vaihdoin kesällä moottoriin venttilikopan tiivisteen, nypiin suuttimet irti ja vaihdoinkin yhden suuttimen. Tuon jälkeen auto on kyllä toiminut muuten ja ajanutkin olen sillä yli 10 000km. Nyt kuitenkin tuo vikatilaan menon kierrosluku on tippunut jo alemmaksi ja kuorman lisääntyessä(peräkärryt) menee vikatilaan jo pian 2000kierroksen jälkeen.. mikä siis avuksi? olisko siirtopumpuista toinen hajoamas/hajalla vai pääpumppu tai sen solenpoidi?? ilmamassamittarin ja jakotukin paineanturin olen vaihtanut.. Vapaalla antaa tosiaan ottaa kierrokset tappiin ja vikakoodit ku luetútin niin BOSSin testeri ilmoitti että "4496 jakoputken painevahti säätö poikkeama"
Testeriä kun lainasin, niin esipaine on tyhjäkännillä 3,71 bar ja kun kiihdyttää kovempaa niin tippuu 3,50 jonka jälkeen kone menee vikatilaan.. Saako esipaine pudota kiihdytyksestä? Itse epäilisin vikaa siirtopumpussa??
Testeriä kun lainasin, niin esipaine on tyhjäkännillä 3,71 bar ja kun kiihdyttää kovempaa niin tippuu 3,50 jonka jälkeen kone menee vikatilaan.. Saako esipaine pudota kiihdytyksestä? Itse epäilisin vikaa siirtopumpussa??
Comment