Inpa herjaa tuosta nokka-akselin asentoanturista.
Vaihdettu nyt kaksi kertaa tarvikeanturi joista ekaa piti vähän modata liittimestä että meni paikoilleen.
Oireet ei ole pahat mutta seuraavat:
Laiska alavääntö, yläkierroksilla vääntää hyvin kunnes 5500rpm kohdalla tulee nykimistä, bensaa palaa ehkä liikaa. Käynnistyvyys oli normaali ennen ensimmäistä tarvikeanturia, sen jälkeen sai sahata kauemmin. Toisen tarvikkeen vaihdon jälkeen käynnistyvyys normalisoitui. Tyhjäkäynti ollut normaalia koko ajan.
Kampiakselin anturista ei tule herjaa, mutta mittasin resistanssin joka oli n. 560 ohm. Kävin varaosatiskillä hakemassa uutta anturia, mutta kun mittasin sen tiskillä, tuli samat lukemat, joten en ostanut sitä vielä. Bentleyn manuaalin mukaan pitäisi olla resistanssia n. 1280 Ohmia. En tiedä mitä pitäisi uskoa.
Linkeissä vikakoodit ja livedataa jos joku osaisi kertoa noista arvoista jotain.
Auttakkee miestä
digital1
digital2
analog1
analog2
analog3
vikakoodi
vikakoodi
Tässä kuvat anturin ja haitarikumin vaihdon jälkeen:
analog1
analog2
analog3
Vaihdettu nyt kaksi kertaa tarvikeanturi joista ekaa piti vähän modata liittimestä että meni paikoilleen.
Oireet ei ole pahat mutta seuraavat:
Laiska alavääntö, yläkierroksilla vääntää hyvin kunnes 5500rpm kohdalla tulee nykimistä, bensaa palaa ehkä liikaa. Käynnistyvyys oli normaali ennen ensimmäistä tarvikeanturia, sen jälkeen sai sahata kauemmin. Toisen tarvikkeen vaihdon jälkeen käynnistyvyys normalisoitui. Tyhjäkäynti ollut normaalia koko ajan.
Kampiakselin anturista ei tule herjaa, mutta mittasin resistanssin joka oli n. 560 ohm. Kävin varaosatiskillä hakemassa uutta anturia, mutta kun mittasin sen tiskillä, tuli samat lukemat, joten en ostanut sitä vielä. Bentleyn manuaalin mukaan pitäisi olla resistanssia n. 1280 Ohmia. En tiedä mitä pitäisi uskoa.
Linkeissä vikakoodit ja livedataa jos joku osaisi kertoa noista arvoista jotain.
Auttakkee miestä

digital1
digital2
analog1
analog2
analog3
vikakoodi
vikakoodi
Tässä kuvat anturin ja haitarikumin vaihdon jälkeen:
analog1
analog2
analog3
Comment