Originally posted by ike24
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
540 ia vm-96 painetta
Collapse
X
-
Pitää olla veekasi
Liike myy kansivikaisena, niin vastuu siirtyy ostajalle.
Jakoketjun kiristin heti vaihtoon, jos ei ole vaihdettu ja venttiilikoppien tiivisteet myös (aika kettumainen homma). Jakoketjun ohjurien kanssa joillakin on vissiin ollut ongelmia, itsellä ei kylläkään. Niiden vaihto on myös kenkku homma. Vanostahan tuossa ei olekaan, joten se ei ole ainakaan murheenkryyni.
Siytten myös öljypohja auki ja varmistaen ölypumpun ja sen ketjurattaan kiinnitys lukkoliiman kanssa.
Bentley korjausopus ja Inpa ovat melkein pakollisia DIY-miehen varusteita.
Mutta kokonaisia koneitakin saa melko edullisesti. Joten, jos melko kompleksinen tekniikka ei pelota, niin siitä vain.e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
Auto tuli pihaan...
Paisarin korkki kahessa eri osassa.,nestettä sai lisätä n.6litraa. Laatikko pelaa hyvin,perä ei äännä ja sisusta melko hyvä kuntoinen. Mittaristosta jotain pikseleitä paskana,ei näytä ku joka toisen kirjaimen,liekköhän nuita saa korjattua?
Syylärin tuulitunneli jäänyt jonnekkin ajan saatossa,
Missähän mahtaa olla laatikon öljyjen mittatikku? Vai onko sellaista.
Saakohan näihin jostain niitä käyttäjän käsikirjoja suomenkielellä?
Ilmeisesti tässä ollut jokin iso soitin/navi/näyttö systeemi ku normisoittimen päälle menis vielä toinen mokoma.
Ja kummalla puolella paisari ruukaa olla nuissa? Tohon on syyläri vaihettu ja siin on kuskin puolella paisari syylärin kylessäLast edited by jarno j; 19-04-2014, 18:59.E38 740
Comment
-
-
Originally posted by jarno j View PostAuto tuli pihaan...
Paisarin korkki kahessa eri osassa.,nestettä sai lisätä n.6litraa. Laatikko pelaa hyvin,perä ei äännä ja sisusta melko hyvä kuntoinen. Mittaristosta jotain pikseleitä paskana,ei näytä ku joka toisen kirjaimen,liekköhän nuita saa korjattua?
Syylärin tuulitunneli jäänyt jonnekkin ajan saatossa,
Missähän mahtaa olla laatikon öljyjen mittatikku? Vai onko sellaista.
Saakohan näihin jostain niitä käyttäjän käsikirjoja suomenkielellä?
Ilmeisesti tässä ollut jokin iso soitin/navi/näyttö systeemi ku normisoittimen päälle menis vielä toinen mokoma.
Ja kummalla puolella paisari ruukaa olla nuissa? Tohon on syyläri vaihettu ja siin on kuskin puolella paisari syylärin kylessä
Nyt sitten etsit mistä vuotaa nesteet pihalle ja korjaat, ettei pala kansipahvi(t). 6L nimittäin meinaa melkoista vuotoa. Pikselit saa korjattua tai korjautettua. Foorumilta löytyy todella paljon juttua. Laatikon öljyille ei ole mittatikkua. Ohjekirjoja saat marmorilta. Englannin kielisen voit ladata netistä. Paisarin pitäisi olla kiinni siinä tuulitunnelissa vänkärin puolella.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by HTK12 View PostNyt sitten etsit mistä vuotaa nesteet pihalle ja korjaat, ettei pala kansipahvi(t). 6L nimittäin meinaa melkoista vuotoa. Pikselit saa korjattua tai korjautettua. Foorumilta löytyy todella paljon juttua. Laatikon öljyille ei ole mittatikkua. Ohjekirjoja saat marmorilta. Englannin kielisen voit ladata netistä. Paisarin pitäisi olla kiinni siinä tuulitunnelissa vänkärin puolella.
mitähän tapahtuu keskikonsulin vänkärinlaidassa olevasta napista jossa on a kirjain ympyrän sisällä/sit pelkkä ympyrä katkoviivoilla?
tyhmän on kyseltävä...E38 740
Comment
-
-
Originally posted by jarno j View Postjoo syyläri on jostain eri mallista. siitä paisarinkorkin välistä näkyy kusevan ihan kohtuuella. mikähän mahtaa olla semmonen a jossa on jokin keikura ympärilla,palaa nopeusmittarin ja kiekkamittarin välissä?onko asc jokin luiston esto tai vast?napista ei tosin tapahdu mitään.
mitähän tapahtuu keskikonsulin vänkärinlaidassa olevasta napista jossa on a kirjain ympyrän sisällä/sit pelkkä ympyrä katkoviivoilla?
tyhmän on kyseltävä...
Olisko sisäilman kierto automaatti/manuaali/pois.. eikös se nappula ole ilmastoinnin ohjauspaneelissa?F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by jarno j View Postjaa et ne ei sen kalliimpia ole.pittääpä käydä tilaamasa.ilmeisesti paisari tulee samassa paketissa?
F10 530dA Saphirschwarz, G30 530e Saphirschwarz, E38 730iA Dunkelblau, E39 540iAT Biarritzblau Metallic
ex: E39 528iA Arktissilber, E39 528iAT Arktissilber, E34 525TDSA Diamantschwarz, E32 735 iAL Royalblau Metallic, E34 525i Diamantschwarz, E36 325 TDSA Arktissilber
Vikakoodinlukua & pieniä koodauksia: ADS, K+DCAN, ICOM. INPA, DIS, ISTA+, ISTA P & BMW Scanner 1.40 Kaikki vuosimallit!
Myydään: Satunnaisia E32, E34, E36, E38 ja E39 osia.
Nakkaa privaa jos tarvetta.
Comment
-
-
Originally posted by peto2 View PostEi tule samassa kerta on irrallinen osa ja tuli vielä mieleen että joudut varmaan hankkimaan myös tasoanturin, ei tule uuden paisarin mukana ja kerta vanhaa ei ole...
E38 740
Comment
-
-
Itse tilaisin osat saksasta. Usein laadukkaista osista saat suomessa maksaa tuplat saksan hintoihin. Samalla nyt kannattaa vaihtaa kaikki letkut, vesipumppu, termari, viskon lavat jne. Viskonkin vaihtaisin, jos ei ole tunnetun valmistajan tekele. Viskon hajoaminen kun huonolla tuurilla tuhoaa konepellin, syylärin, paisarin jne. Kaikki jos vaihtaa kerralla kunnon osiin niin ei tarvitse pitkään aikaan sitten murehtia.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
e39 540i Sport Wagon manuaali -98. Pitää olla veekasi.
e32 750 iA -88 DoubleSex.
Kyllähän näillä ajamaan pystyvät kaikki. Mutta korjaapa romusta helmeksi ja ylläpidä.
Vitriinissä (koska BMW on kaunis auto)
e32 735 1/18
e34 M5 1/18
e24 635 Csi 1/18
e9 3.0 CSi 1/18
e31 850 Csi
Comment
-
-
syyläri,paisari+korkki, kaikki vesiletkut tilattu,pitäis ens viikolla tulla.visko vaihettu maaliskuussa.oliskos kellään jääny tuulitunnelia?voisin ostaa.
konttia tutkailin niin kuskin puolen kotelossa näkyy jotain bokseja yms. mitähän kaikkia siellä yleensä on?irtonaisia liittimiä meleko riskisti,eikä oikeen paikkaa löydy pitää vaikkapa kuva nakata jos joku osais valaista tietämätöntä.E38 740
Comment
-
Comment