Originally posted by Jarger
View Post
Saa poistaa. Yksinpuhelua ja turhuutta.
Collapse
X
-
Näkyy seuraavalla status-sivulla "Analog values 2", sieltä alhaalta "Soll Rail-pressure".E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
-
M57N2 koneesta siihen soveltuva anturi löytyy eli esim e90 tai e60 mutta se että edelleenkään se ei pelkästään tuosta johtuen sammu niinku seinään jos se anturi mikä mittaa 1350bar asti on vaan ehyt. Pätkiä saattaa ku ei saa kakkua riittävästi mutta ei sammu kokonaan.Originally posted by Jarger View Post
Auttaisko katella uudempi railianturi tohon sit?Vikakoodinluku, Livedata, Koodaus, Päivitykset, Retrofitit, Tehonlisäykset AJ Performance optimoinneilla. Virallinen XHP vaihteistosoftien jälleenmyynti
Kissvesala.fi
Priva tai o443424479
Comment
-
-
Nuolta alaspäin, niin alkaa löytyä lisää arvoja.Originally posted by Jarger View PostEi löydy tuosta omasta inpaatista ainakaan:
Tai sitten en vaan huomaa..
E39 530dA -02 M-Sport
E53 X5 3.0dA -06 Sport
* Vikakoodien lukua ja koodausta Oulussa * Diesel läppäoperaatioita ja muita puukotuksia.
Nyt myös peräpukamien hirttoa ja kierukan asennuksia.
Comment
-
Ihan vinkkinä, että asenna läppärille softa, joka tallentaa näytön tapahtumat videolle. Silloin on ihan sama pyöriköön läppäri yksinään vaikka jalkotilassa, mutta video on hyvä laatuista. Sitten vaa tallennus päälle ja ajamaan kunnes vika ilmaantuu.Originally posted by Jarger View Post
Täytyy sanoa mikä he***tti noiden kuvaamisesta tekee noin vaikeaa, jos ei muuten niin videot pilaa auringonpaiste näytölle. Sitten kun autolla saa käydä ajamassa 10 km että tuon vian edes saa päälle, lievästi ärsyttävää hommaa.e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Melkein kaikissa läppäreissä on sisäänrakennettu mikki, joten moottorin äänet saa mukaan. No jos ei jälkikäteen muista mitä missäkin vaiheessa tapahtuu niin heittämään vaa kommenttiraitaa tapahtumistaOriginally posted by Jarger View PostErittäin hyvä pointti, mutta sitten noista jää kiihdytyksen äänikin pois ja eihän noita edes muista sitten jälkikäteen mitä teki jne :P Puhelimesta helppo nakella koneelle, ettei tarvi ottaa läppäristä ulos jne. Ehkä pitäis vaan valita eri kelit ja hommata parempi kamera
. Noissa käsin kuvatuissa on se vika, että kun se kamera tärisee kuvasta on todella hankala saada mitään tolkkua. Muutenkin hieman kyseenalaista hommaa kameraa tähäillä läppärin ruudulle kesken ajon. Niin joutuuhan siinä videoiden siirtämisessä kotikoneelle jopa kopioimaan videon läppäriltä muistitikulle ja muistitikulta sitten koneelle.
e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
1.syl suutin ihan loppu. Kusee liikaa läpi...paine romahtaa ja auto sammuu sen takia. Suutin vaihtoon..Originally posted by Jarger View PostTuossa hiukan taas dataa kun autolla on ajeltu. Nyt sammahtelua tullut vaan muutama kerta, ja paine ei olekaan käynyt noin ylhäällä.
Eli suutinten korjausarvot ennen ja nollauksen jälkeen samantien katseltuna.
Saa sivistää pitäisikö noiden ensin antaa jonkin aikaa mukautua?
Sitten vikakoodit.
Mielipiteitä?Bmw e61 535 d touring M-sport 11/2004 "TÄYSITEHOINEN"
Ja autoa janottaa alla näkyvään tapaan...
http://tankkaus.com/cars/public_grap...33/2016/2015/3
e39 -530d touring 11/1999
ex:Bmw e21 320 6 syl "kaasari" 1979
Automaattivaihteiston huuhteluöljynvaihto
Comment
Comment