540 käyntiongelmia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Targo
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2013
    • 226
    • Raisio

    #16
    Inpalla taisi lukea jos en väärin katsonut
    Nykyiset
    E39 96' 540i

    Comment

    • Targo
      Bimmer Fanatic
      • Nov 2013
      • 226
      • Raisio

      #17
      Nokkaakselin asentotunnistin haettu kl varaosista, ei lähtenyt edes käyntiin ko. Osalla. Hain sitten jaloselta vastaavan ja toimii taas normaalisti! Kiitoksia neuvoista kaikille! Illalla sammui vielä kerran valoihin, voiko johtua käytetystä anturista vai mikäköhän sielä empii:think
      Myöskin kattien poiston jälkeen tuntuisi että alavääntöä pikkasen hukassa... mahtaako moottorinohjaus oppia säätämään itsensä uusiksi?
      Sitten vielä noista p pumpuista, oli muistaakseni täällä juttua että osassa olis 3,5bar paineet ja toisissa 5. muistanko ihan väärin ja onko käytännössä mitään merkitystä?
      Nykyiset
      E39 96' 540i

      Comment

      • Muurahainen
        Bimmer Enthusiast
        • Dec 2006
        • 9194
        • Nurmijärvi

        #18
        Originally posted by targo View Post
        Nokkaakselin asentotunnistin haettu kl varaosista, ei lähtenyt edes käyntiin ko. Osalla. Hain sitten jaloselta vastaavan ja toimii taas normaalisti! Kiitoksia neuvoista kaikille! Illalla sammui vielä kerran valoihin, voiko johtua käytetystä anturista vai mikäköhän sielä empii:think
        Myöskin kattien poiston jälkeen tuntuisi että alavääntöä pikkasen hukassa... mahtaako moottorinohjaus oppia säätämään itsensä uusiksi?
        Sitten vielä noista p pumpuista, oli muistaakseni täällä juttua että osassa olis 3,5bar paineet ja toisissa 5. muistanko ihan väärin ja onko käytännössä mitään merkitystä?
        Se normaali pumppu tuottaa ihan tarvittavan paineen.
        Tuota säädetään kuitenkin paineensäätimellä bensalinjassa.

        Miksi katit poistettu? Olivatko tukossa?

        Comment

        • Targo
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2013
          • 226
          • Raisio

          #19
          Jees irronnut oli toinen ja tukkeutunut, katsotaan saadaanko tutulla hierottua päästöt normaaleiksi ilman katteja... jos seuraavaksi vielä pumpun ja sen suodattimen vaihtais:think
          Nykyiset
          E39 96' 540i

          Comment

          • -Jassi-
            Bimmer Rookie
            • Feb 2013
            • 62
            • Klaukkala

            #20
            Miten kävi?
            e39 530dA Touring -01
            ex-e39 540 sedan facelift
            ex-E46 330Xi Touring

            Comment

            • Targo
              Bimmer Fanatic
              • Nov 2013
              • 226
              • Raisio

              #21
              Originally posted by -Jassi- View Post
              Miten kävi?
              Vielä ei koitettu mutta 8.8 etteenpäi saa käydä näyttämässä, pistän ilmotusta tänne miten käy... tosiaan pitäis tutulla käydä päästöt ottamassa
              Nykyiset
              E39 96' 540i

              Comment

              • Targo
                Bimmer Fanatic
                • Nov 2013
                • 226
                • Raisio

                #22
                mennään ohi aiheesta mutta ei tullut vastauksia tuolla toisessa topikissa koitetaan tätä ;
                1 autossa business soitin ja kuuluu kaiuttimista "surinaa" onko vahvarissa jotain pimeänä, korjaustipsejä?

                2 alkanut alustassa kolottamaan jokin, kardaanin joku nivel? eli kytkinpohjassa ei mitään, vetopäällä ei mitään mutta pinta/ osakaasulla pientä kolotusta tasaisesti? ideoita?

                lähinnä tuo jälkimmäinen kiinnostaa, mitä voimansiirrossa kannattaa alkaa tarkistaa että ton kolkotuksen ja välyksen saisi pois?
                Nykyiset
                E39 96' 540i

                Comment

                Working...
                X