Inpalla taisi lukea jos en väärin katsonut
540 käyntiongelmia
Collapse
X
-
Nokkaakselin asentotunnistin haettu kl varaosista, ei lähtenyt edes käyntiin ko. Osalla. Hain sitten jaloselta vastaavan ja toimii taas normaalisti! Kiitoksia neuvoista kaikille! Illalla sammui vielä kerran valoihin, voiko johtua käytetystä anturista vai mikäköhän sielä empii:think
Myöskin kattien poiston jälkeen tuntuisi että alavääntöä pikkasen hukassa... mahtaako moottorinohjaus oppia säätämään itsensä uusiksi?
Sitten vielä noista p pumpuista, oli muistaakseni täällä juttua että osassa olis 3,5bar paineet ja toisissa 5. muistanko ihan väärin ja onko käytännössä mitään merkitystä?Nykyiset
E39 96' 540i
Comment
-
-
Originally posted by targo View PostNokkaakselin asentotunnistin haettu kl varaosista, ei lähtenyt edes käyntiin ko. Osalla. Hain sitten jaloselta vastaavan ja toimii taas normaalisti! Kiitoksia neuvoista kaikille! Illalla sammui vielä kerran valoihin, voiko johtua käytetystä anturista vai mikäköhän sielä empii:think
Myöskin kattien poiston jälkeen tuntuisi että alavääntöä pikkasen hukassa... mahtaako moottorinohjaus oppia säätämään itsensä uusiksi?
Sitten vielä noista p pumpuista, oli muistaakseni täällä juttua että osassa olis 3,5bar paineet ja toisissa 5. muistanko ihan väärin ja onko käytännössä mitään merkitystä?
Tuota säädetään kuitenkin paineensäätimellä bensalinjassa.
Miksi katit poistettu? Olivatko tukossa?
Comment
-
-
mennään ohi aiheesta mutta ei tullut vastauksia tuolla toisessa topikissa koitetaan tätä ;
1 autossa business soitin ja kuuluu kaiuttimista "surinaa" onko vahvarissa jotain pimeänä, korjaustipsejä?
2 alkanut alustassa kolottamaan jokin, kardaanin joku nivel? eli kytkinpohjassa ei mitään, vetopäällä ei mitään mutta pinta/ osakaasulla pientä kolotusta tasaisesti? ideoita?
lähinnä tuo jälkimmäinen kiinnostaa, mitä voimansiirrossa kannattaa alkaa tarkistaa että ton kolkotuksen ja välyksen saisi pois?Nykyiset
E39 96' 540i
Comment
-
Comment