Elikkäs: nelosella kun vejättää tuonne n 3800rpm niin pamahtaa mittariin:fuel injecttion system ja auto menee vikatilaan.
Autocomilla lueskelin viat niin antaa vikakoodin 1190:polttoaineen yhdysputken paineventtiili.
Rail paineet katsoin myös ja ne mielestäni ihan normaalit ajossa sekä tyhjäkäynnillä.
Eli mietiskelin tässä että luultavasti mennyt jakotukista paine anturi tai paine venttiili.
Mutta kun ei ihan ilmasia oo nuo anturit niin ois hyvä tietää kummanko vaihtas?
Olisko kellään ideoita?
Huomenna tutkin liittimet kummastakin ja kp pumpun takaa löytyvän liittimen
Autoohan on toki kutiteltu jonkun verran mm turbo+suuttimet isommat ja ohjelmoitu.:think
Autocomilla lueskelin viat niin antaa vikakoodin 1190:polttoaineen yhdysputken paineventtiili.
Rail paineet katsoin myös ja ne mielestäni ihan normaalit ajossa sekä tyhjäkäynnillä.
Eli mietiskelin tässä että luultavasti mennyt jakotukista paine anturi tai paine venttiili.
Mutta kun ei ihan ilmasia oo nuo anturit niin ois hyvä tietää kummanko vaihtas?
Olisko kellään ideoita?
Huomenna tutkin liittimet kummastakin ja kp pumpun takaa löytyvän liittimen
Autoohan on toki kutiteltu jonkun verran mm turbo+suuttimet isommat ja ohjelmoitu.:think
Comment