Eli homman nimi oli se, että ajoin tankille reichweiten näyttäessä 40km ja epähuomissa tankkasin 10 eurolla ja sitten uudelleen 10 eurolla eli tankissa piti olla ennen ulkomaille lähtöä vähintään 15 litraa. Palasin reissusta tänään ja mittari näyttää edelleen keltaista valoa ja reicwheite vähenee. Lisäsin tankkiin 12 litraa, mutta mittari ei värähdäkkään.
- Mittaristotesti nro2 tehty ja kaikki toimii kuten pitää.
- Testi nro 6. näyttää polttoainelukemaksi 8,3/0,0/8,3. Eli siis toisella tankilla ei mitään ja toisella vain 8,3litraa. Yhteismäärä tankissa olisi mukamas 8,3 litraa.
Saman testin seuraava kohta eli TNKANZ: 0.4L PHASE2. Googlettamalla selvisi että tuo on "(average total fuel level)" :think
Mitä tuo nyt tarkoittaa ja onko tuossa nyt apukuskin puoleinen anturi sökönä. Mitä tuo keskimääräinen kokonaispolttoainemäärä tarkoittaa? Pystyykö tuolla kuitenkin ajamaan vai voiko matka katketa jostakin syystä? Reichweite näyttää nyt 3km... polttoainetta kuitenkin pitäisi olla 30 litraa.
edit. Jaa, elikkä tuo TNKANZ: 0,4L PHASE 2 tarkoittaa näköjään yhden anturin olevan sökö. Jos PHASE 1 lukisi, niin kaikki olisi kunnossa. Eli mistä lähden nyt korjaamaan yllä olevien lukemien perusteella? Vai onko siellä jokin kohosysteemi vain jumissa yhdessä tankissa esim. näiden suomen paskabensojen takia?
- Mittaristotesti nro2 tehty ja kaikki toimii kuten pitää.
- Testi nro 6. näyttää polttoainelukemaksi 8,3/0,0/8,3. Eli siis toisella tankilla ei mitään ja toisella vain 8,3litraa. Yhteismäärä tankissa olisi mukamas 8,3 litraa.
Saman testin seuraava kohta eli TNKANZ: 0.4L PHASE2. Googlettamalla selvisi että tuo on "(average total fuel level)" :think
Mitä tuo nyt tarkoittaa ja onko tuossa nyt apukuskin puoleinen anturi sökönä. Mitä tuo keskimääräinen kokonaispolttoainemäärä tarkoittaa? Pystyykö tuolla kuitenkin ajamaan vai voiko matka katketa jostakin syystä? Reichweite näyttää nyt 3km... polttoainetta kuitenkin pitäisi olla 30 litraa.
edit. Jaa, elikkä tuo TNKANZ: 0,4L PHASE 2 tarkoittaa näköjään yhden anturin olevan sökö. Jos PHASE 1 lukisi, niin kaikki olisi kunnossa. Eli mistä lähden nyt korjaamaan yllä olevien lukemien perusteella? Vai onko siellä jokin kohosysteemi vain jumissa yhdessä tankissa esim. näiden suomen paskabensojen takia?
Comment