Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 kabiiniin ei heru lämpöä

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • Juize
    Bimmer Fanatic
    • Nov 2010
    • 236
    • Joensuu

    #16
    Originally posted by Havis View Post
    Eihän valotkaan välky vaikka samantapaisesti pulssiohjattuja ovat.
    Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mitkä valot on samantapaiseti pulssiohjattuja?
    i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
    ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic

    ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
    ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
    ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

    Comment

    • herja
      Bimmer Enthusiast
      • Jul 2003
      • 1649

      #17
      Ei varmaan autossa mikään mutta yleisesti pwm ohjatut valot eivät vilku.
      Retard Member

      Comment

      • Havis
        Bimmer Enthusiast
        • Aug 2004
        • 1838
        • Kotona/Poissa

        #18
        Originally posted by Juize View Post
        Ei liity aiheeseen mitenkään, mutta ihan mielenkiinnosta kysyn että mitkä valot on samantapaiseti pulssiohjattuja?
        Olen ymmärtänyt että ainakin ajovalot (xenon?) LCM:n kautta. Tuolta voi kukin opiskella missä kulkee pulssit ja missä tasajännite. Kun en ole sähkömies ihan 100% auki ole tuota vielä saanut tulkattua.

        Last edited by Havis; 20-08-2014, 08:31.
        "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

        E60 523iA -08

        Comment

        • Juize
          Bimmer Fanatic
          • Nov 2010
          • 236
          • Joensuu

          #19
          Originally posted by Havis View Post
          Olen ymmärtänyt että ainakin ajovalot (xenon?) LCM:n kautta. Tuolta voi kukin opiskella missä kulkee pulssit ja missä tasajännite. Kun en ole sähkömies ihan 100% auki ole tuota vielä saanut tulkattua.

          http://www.e38.org/part2driverinfo.pdf
          Joo, ei ne xenonitkaan eikä mitkään muutkaan valot autossa "pulssijännitteellä" toimi. Tasainen se jännite on. Ainut xenoneissa mitä voi pulssiksi sanoa on kun lamppua sytytettäessa jännite nostetaan hetkellisesti tuonne 20kV:n tienoille.
          i20 iX xdrive 40 -22, Sophisto Grey Brilliant Effect
          ex G31 530e -20 lci M/// -Sport , Phythonic Blue Metallic

          ex G31 520D -18 M/// -Sport , Blue Stone Metallic
          ex F11 530D -14, Jatoba Metallic
          ex E39 530iA -03, M/// Sport individual Orinoco Metallic

          Comment

          • 0se
            Bimmer Rookie
            • Mar 2012
            • 113
            • .

            #20
            Paitsi jenkkiparkit on pwm-jännitteellä

            Comment

            • Tero891
              Bimmer Rookie
              • Nov 2013
              • 37
              • Tampere

              #21
              E 39 523 manuaali ilmastointi

              Täytyypä tähän väliin kysästä kun tuntuu olevan enemmän tietoa, että mikähän mahtaisi olla ongelmana, kun itellä vähän saman tyylinen ongelma ettei tuu muuta kuin ns. lehmän henkäys kabiiniin, sääti lämmittimen nuppia kuumalle tai kylmälle, niin tulee hetken kuumaa ja sitten taas vilpoista sisälle.. itellä oli se kuskin jalkotilassa olevan lämpötila anturin alipaineletku irti koneesta ja senkään takia ei varmaan toiminut, mutta ei korjautunut sen korjaamisella, onkohan muualla ohjaamossa noita kyseisiä lämpötila antureita lisääki, kyseessä siis manuaali ilmastoinnilla oleva vehje..

              Comment

              • Havis
                Bimmer Enthusiast
                • Aug 2004
                • 1838
                • Kotona/Poissa

                #22
                Originally posted by Tero891 View Post
                Täytyypä tähän väliin kysästä kun tuntuu olevan enemmän tietoa, että mikähän mahtaisi olla ongelmana, kun itellä vähän saman tyylinen ongelma ettei tuu muuta kuin ns. lehmän henkäys kabiiniin, sääti lämmittimen nuppia kuumalle tai kylmälle, niin tulee hetken kuumaa ja sitten taas vilpoista sisälle.. itellä oli se kuskin jalkotilassa olevan lämpötila anturin alipaineletku irti koneesta ja senkään takia ei varmaan toiminut, mutta ei korjautunut sen korjaamisella, onkohan muualla ohjaamossa noita kyseisiä lämpötila antureita lisääki, kyseessä siis manuaali ilmastoinnilla oleva vehje..
                Ootko varmistanut että jäähdytysnestettä on tarpeeks ja ettei järjestelmässä ole ilmaa?
                "Kyllä kunnossa oleva Bemari on hieno peli. Harmi että epäkuntoinenkin bemu on sen verran hyvä ettei aina edes tiedä että jossain on vikaa"

                E60 523iA -08

                Comment

                • Tero891
                  Bimmer Rookie
                  • Nov 2013
                  • 37
                  • Tampere

                  #23
                  Lämmitysongelmaa

                  Nesteet tarkastettu ja koitettu jo aiemmin ilmailla tuloksetta.. termari ja vesipumppu vaihdettu hetki taappäin..täytyy vie koittaa vaikka lisää ilmaamista tuossa viikonlopun tienoilla..

                  Comment

                  Working...
                  X
                  😀
                  🥰
                  🤢
                  😎
                  😡
                  👍
                  👎