Päiviä kaikille Foorumilla, lueskellut täältä vinkkejä aina välillä ja piti viimein kysellä täältä apuja.
Eli jäi päästöistä kiinni katsastuksessa HC ~200 ja CO ~0,5-0,7. Sai lähelle 100 kun huudatti kunnolla.
Vikakoodien perusteella uudet nokka- ja kampura-anturit (BMW), ilmamassa-anturi (tarvike). Uudet tulpat, suodattimet, öljyt.
VANOS Inpalla ohjattuna käytetty päällä hetken aikaa (testattu toimiiko) ja seurauksena HC ~200-400 nyt jatkuvasti....
Toiseksi tulpilla ajettu muutama sata kilsaa. 3 ja 5 pytyn tulppa valkoinen, ihan vähän ruskehtavaa. Kaikki muut märät, ruskea/harmaat.
Käynnistysspraylla yritetty tutkia imuvuotoja, ei löydy. Ja pitäisihän tuo vaikuttaa sitten kaikkien tulppien väriin.
Öljyä oli mennyt viimeisen vaihdon välillä kiitettävästi.
Onko kellään hyviä ideoita mistä lähteä ongelmaa tarkemmin purkamaan?:think
Eli jäi päästöistä kiinni katsastuksessa HC ~200 ja CO ~0,5-0,7. Sai lähelle 100 kun huudatti kunnolla.
Vikakoodien perusteella uudet nokka- ja kampura-anturit (BMW), ilmamassa-anturi (tarvike). Uudet tulpat, suodattimet, öljyt.
VANOS Inpalla ohjattuna käytetty päällä hetken aikaa (testattu toimiiko) ja seurauksena HC ~200-400 nyt jatkuvasti....
Toiseksi tulpilla ajettu muutama sata kilsaa. 3 ja 5 pytyn tulppa valkoinen, ihan vähän ruskehtavaa. Kaikki muut märät, ruskea/harmaat.
Käynnistysspraylla yritetty tutkia imuvuotoja, ei löydy. Ja pitäisihän tuo vaikuttaa sitten kaikkien tulppien väriin.
Öljyä oli mennyt viimeisen vaihdon välillä kiitettävästi.
Onko kellään hyviä ideoita mistä lähteä ongelmaa tarkemmin purkamaan?:think
Comment