Originally posted by ioni
View Post
Announcement
Collapse
No announcement yet.
523i moottorinvaihto...next episode ;)
Collapse
X
-
hupsista
uudella koneella ajettu nyt 600km ilman ongelmia - tänään kokeilin kierrättää kakkosella kuuteen tonniin eikä enää mitään havaitavaa savutusta. Lienee voi todeta, että ongelma poistui putkiston kuivuttua ja uudella paisarin korkilla
sellainen hupsis-hetki tuli tänään kun kävin tallilla niin löysin tuollaisen ylimääräisen osan hyllyn taa pudonneena
ilmeisesti ilmanoton putki ilmanputsarilta munuaisten taakse?
mitäs virkaa moisella on? ottaako lämpöisempää ilmaa kuin nyt lokarin sisästä eli kannattaisiko laittaa paikalleen? Kaipa se jostain syystä alunperin sinne on pukattu. Tarviiko purkaa puskuri tieltä pois vai jotain enemmän?
j
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ioni View Post
saattaapi olla (sormet ristissä) että syynä savutukseen oli vain se pakoputkessa majaillut vesi. Ainakin tänään on nyt ajettu 70km ilman valkoista savua ja lämmöt kurissa
.
Muutama kuukausi tai vuosi ja ongelmia tulee...kun taas nämä avaamattomat porskuttaa maailman tappiin.
No, pääasia että keissillä oli lopulta onnellinen loppu ja nythän on oppirahat olleet varsin edullisia.
Leave a comment:
-
-
kokeilkaas poijaat joskus hinkata rautasahanterällä se konepellin kuskinpuoleinen tappi poikki...ai mistäkö tuli mieleeni
saattaapi olla (sormet ristissä) että syynä savutukseen oli vain se pakoputkessa majaillut vesi. Ainakin tänään on nyt ajettu 70km ilman valkoista savua ja lämmöt kurissa
tietysti sellaisen pienen vielä onnistuin että se ohuempi alin vesiletku hankasi itsensä puhki hihnaan mutta se onneksi vaihtui nopsaan - toki täyttö ja ilmaus meni uusiksi.
Vaan on se nyt kiva ajella uudella kun pihatien hiekalla pääsee aiheuttamaan pahennusta naapureiden silmissä
Nyt sit pienempien ongelmien perään eli kuskin sähköpeili, apparin sähköikkuna, konepeiton eka vaijeri ja uusi kuskinpuolen lukitustappi, ja käsijarrun räikkä. Näitähän aina piisaa muttei haittaa kun alla on oikea merkki
Kiitokset vielä kaikille projekteihin neuvoillaan osallistuneille. Tulipahan nyt vihdoin hankittua member statuskin - vielä jos jostain sen tarran saisi...
Leave a comment:
-
-
^ Kyllä sen munuaisen pitäisi lähteä ihan helposti siitä. Sitten vaan tuulihaasta auki pelti...
Leave a comment:
-
-
Haen vielä uuden paisarinkorkin ja kokeillaan.
Oliko arvauksia mikä johto mennyt vika paikkaan kun aah ja ABS valot palaa nyt koko ajan?
Entäs se konepellin avaus?
Edut:löysin pari keskustelua konepellistä - pitää yrittää repiä munuaisia irti varovasti kun ei vaijerin nykiminen autaLast edited by ioni; 11-09-2014, 12:23.
Leave a comment:
-
-
Originally posted by MikkoÄr View PostÄäni pakoputkiston kuivaamiselle. Takapönttöön kerää ihan normaalistikin reippaasti jos ei kunnolla kuumaksi pääse lämpiämään. Eli kannattanee tarkistaa.Originally posted by peto2 View PostOman kokemuksen mukaan pitkään seisseet koneet käryttää yllättävänkin pitkään :think
Kone on seissyt keväästä lähtien purkamolla eli jonkinlaista käryttämistä odotinkin. Lähti kuitenkin tosi helposti käyntiin, sain 10l jäähdytysnestettä sisään ja kun ei enää ilmaa saanut pihalle niin lähdin parin km lenkille. Takaisin tullessa huomasin kiihdyttäessä usvaa perässä ja tallin pihassa myös konepellin alta kovasti höyryä ja hiukan jäähdytysnestettä tippui jostain. Lämmöt kuitenkin koko ajan hiukan alle puolivälin.
Akuutti ongelma tuo ettei saa konepeltiä auki niin ei pääse kurkkimaan.
Leave a comment:
-
-
Ääni pakoputkiston kuivaamiselle. Takapönttöön kerää ihan normaalistikin reippaasti jos ei kunnolla kuumaksi pääse lämpiämään. Eli kannattanee tarkistaa.
Leave a comment:
-
-
Oman kokemuksen mukaan pitkään seisseet koneet käryttää yllättävänkin pitkään :think
Leave a comment:
-
-
Originally posted by ioni View PostUusi kone, vanha vika...samalla tapaa rikki ja taas valkoinen savu leijuu Urjalan yllä. Way to go purkamolta ettei testaa konetta mitenkään ja sit ehjänä myydään.
Putkisto ei siis kuitenkaan täynnä vettä edellisestä?
Leave a comment:
-
Leave a comment: