Kaverilla ollut autossaan pientä momentinmuunninongelmaa (kierrosten heittelyä)? Tsekkasi kaiken varalta öljyt ja sen jälkeen tulikin murhetta.
Oli käyttänyt vaihteet läpi mitä sai ja jättänyt auton P:lle tyhjäkäynnillä, sekä avannut vaihteiston öljypropun. Desin verran oli tullut öljyä pihalle, tulppa kiinni ja vähän tsekkailua INPA:lla & DIS:sillä.
Tämän jälkeen oli tarkoitus ajaa auto ulos, mutta eipä menneetkään enää vaihteet päälle. Kävin itsekin asiaa ihmettelemässä, mutta mitään vikakoodia ei anna, - vaihteet ei vaan mene päälle (toisinaan saattaa pieni nykäisy tuntua D:lle laitettaessa, mutta siinä kaikki).
Tyhjäkäynnillä dataa tutkiessa näyttäisi siltä, että P:llä olisi 1-vaihde kytkettynä
ja D:llä tämäkin poistuu. Manulla kytkeytyy mukamas
1 ja 2, mutta mitään ei tapahdu. Turbiinin rpm ok, ulostulo rpm 0.
Mikähän tuolta on sekaisin? Ei 1 dl öljyä tuota tee.
Oli käyttänyt vaihteet läpi mitä sai ja jättänyt auton P:lle tyhjäkäynnillä, sekä avannut vaihteiston öljypropun. Desin verran oli tullut öljyä pihalle, tulppa kiinni ja vähän tsekkailua INPA:lla & DIS:sillä.
Tämän jälkeen oli tarkoitus ajaa auto ulos, mutta eipä menneetkään enää vaihteet päälle. Kävin itsekin asiaa ihmettelemässä, mutta mitään vikakoodia ei anna, - vaihteet ei vaan mene päälle (toisinaan saattaa pieni nykäisy tuntua D:lle laitettaessa, mutta siinä kaikki).
Tyhjäkäynnillä dataa tutkiessa näyttäisi siltä, että P:llä olisi 1-vaihde kytkettynä

1 ja 2, mutta mitään ei tapahdu. Turbiinin rpm ok, ulostulo rpm 0.
Mikähän tuolta on sekaisin? Ei 1 dl öljyä tuota tee.
Comment