Announcement
Collapse
No announcement yet.
BMW E39 -99 valo ongelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by japthree View PostElikkäs semmonen ongelma ilmeni kun vaihdoin takavalot prefacelift:stä facelifteihin, että normi valojen alla olevat jarruvalot palavat himmeästi. Laitoin takavaloihin myös vastukset väliin, kun nämä facelift valot ovat ledillä. Nämä himmeät valot eivät kuitenkaan hävinneet. Osaisko joku jelpata?
[ATTACH]125511[/ATTACH]
-
-
Joo sitä valomoduulia oon pähkäilly ja ei oikein tunnu löytyvän kuin uutena marmoritiskiltä. +400€ on vaan vähän liikaa
Ja tosta koodauksesta, niin mulle sanottiin ettei menis pelkällä koodauksella.
Toki jos se onnistuu, niin Keski-Suomen alueelta jos löytyis koodaaja niin voisin tuoda auton korvausta vastaan koodattavaksi. Kiitos neuvoista'99 E39 530dAT & '95 E36 316i
Ex:
'98 E39 523
'92 E36 325ci Hellrot
Comment
-
-
Originally posted by japthree View PostJoo sitä valomoduulia oon pähkäilly ja ei oikein tunnu löytyvän kuin uutena marmoritiskiltä. +400€ on vaan vähän liikaa
Toki jos se onnistuu, niin Keski-Suomen alueelta jos löytyis koodaaja niin voisin tuoda auton korvausta vastaan koodattavaksi. Kiitos neuvoistae39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
-
Originally posted by japthree View PostJoo sitä valomoduulia oon pähkäilly ja ei oikein tunnu löytyvän kuin uutena marmoritiskiltä. +400€ on vaan vähän liikaa
Toki jos se onnistuu, niin Keski-Suomen alueelta jos löytyis koodaaja niin voisin tuoda auton korvausta vastaan koodattavaksi. Kiitos neuvoista
Valomoduuleja LCM3 manuaalisella korkeudensäädöllä SUOMESTA: (n 150e / kpl)
Esimerkkinä, löytyy ainakin kymmenkunta muutakin pikaisesti... (myös x5 ja E38 moduulit käyvät).
Jos autossa on xenonit tarvitset automaattisen säädön moduulin (vaikka yleensä man moduulikin saadaan toimimaan niissä oikein softapäivityksellä ja koodaamalla...)
Comment
-
Comment