Mikä on nykyinen öljynkulutus? Litra tonnilla vai litra 5000km aikana?
Onko tikusta aina katsottu ehdottomasti tasaisella ja kone ollut joka tikun nostolla riittävästi sammuksissa jne...
Melkeinpä mikä vaan synteettinen 5w-40 toimii eikä säre konetta. Öljymerkkien välillä voi olla jotain eroa kulutuksen suhteen, eipä juuri muuta.
Jos vie tyyliin litran tonnille, sitten fortea koneeseen ja jumiutuneet männänrenkaat herkisynee ja reipasta ajoa tuoreilla öljyillä päälle.
M54 öljysuosituksia?
Collapse
X
-
Onko se Teboilin öljy long life öljy vai pitääkö sillä ns. puolittaa normaali vaihtoväli.Originally posted by Maili View PostIte olen ajellu teboilin 5w-40 diamondilla kohta 50tkm ja mielestäni vähiten tekee mäikkyä talvella ja ei aivan yhtä vauhdikkaasti katoa kuin castrollit.
Edit. Näyttää olevan LL versio.
Leave a comment:
-
Ite olen ajellu teboilin 5w-40 diamondilla kohta 50tkm ja mielestäni vähiten tekee mäikkyä talvella ja ei aivan yhtä vauhdikkaasti katoa kuin castrollit.
Leave a comment:
-
M54 öljysuosituksia?
Olen miettinyt omaan 525 2002 malliin kokeiltavaksi jotakin muuta öljyä kuin mitä laittaavat merkkihuollossa (0-30 Castrol) Omasta mielestä syö turhan paljon öljyä? Huohottimet ja öljynsuodattimen jalkan tiiviste hiljattain vaihdettu.
Tulisiko paremmaksi jollakin muulla öljyllä tai kikka kolmosella. Tähän asti ajettu täysin merkkihuollon tekemillä ratkaisulla. Ajettu reilu 170tkm.Tags: None
Leave a comment: