Vaihtu tuulilasi eriväriseen ja sadetunnistin ei suostu ny toimii. Kukaan hki ko vois vaihtaa sen asetuksen vihreeseen lasiin ?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 sadetunnistimen ohjelmointi
Collapse
X
-
Originally posted by samjin View PostMä kiinnostuin tästä kans. Juuri ennen kun ostin oman e39 niin siihen oli vaihdettu tuulilasi, kyseessä myöskin vihreällä sävyreunalla. Vaihdon jälkeen ei ole sadetunnistin pelittänyt, voiko tätä itse jotenkin saada toimimaan? :think
Comment
-
-
Originally posted by paakko View PostTuo vihreä sävyreuna ei ole se juttu vaan itse lasin pinnoite ja väri, sitä ei oikeen ees silmillä erota. mutta niitä on paria eri, mun edellinen oli joku hc uv pinnotettu lämpöö+valoo heijastava eli se kalliimpi ja nyt on "vihree" eli halvempi, molemmissa kuitenkin se sama aurinkotummennus yläreunassa.
Comment
-
-
Originally posted by samjin View PostOkei :think no mites tuon sadetunnistimen saa toimimaan jos ei tiedä tuosta nykyisen lasin pinnoitteesta yhtään mitään?
Mun tapauksessa sadetunnistin sanoo nyt kuitenkin jotain että cant initialize et ikäänkuin sitä ei oiskaan enää olemassa. perkele. pakkoha sen on ehjä olla ku toimi hyvin ennen lasin vaihtoakin.
Comment
-
Comment