Announcement

Collapse
No announcement yet.

E39 sadetunnistimen ohjelmointi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • paakko
    Newbiemmer
    • Mar 2012
    • 12
    • helsinki

E39 sadetunnistimen ohjelmointi

Vaihtu tuulilasi eriväriseen ja sadetunnistin ei suostu ny toimii. Kukaan hki ko vois vaihtaa sen asetuksen vihreeseen lasiin ?
  • Hezman
    Bimmer Fanatic
    • Oct 2012
    • 708
    • Jyväskylä

Vaihdoitko ite vai teetätitkö? Jos lasi laitettu jossain korjaamolla niin se on niiden tehtävä kalibroida tunnistin uudestaan.

Comment

• Mikkeri
      Bimmer Fanatic
      • Jun 2011
      • 805
      • Suomi

Jos asiakas haluaa jotain muuta kuin alkuperäistä, niin kuuluuko silti korjaamon hommiin? Oisko jotain mustaa valkoisella moisesta?
      TD/TDS pumppujen tiivistelyä.
      TDS osaa.

Comment

• paakko
        Newbiemmer
        • Mar 2012
        • 12
        • helsinki

Ihan ammattilainen vaihtanu mutta ei se sille kuulu. en mä missää laakkosel käynny

Comment

• samjin
          Newbiemmer
          • Sep 2014
          • 17
          • ESPOO

Mä kiinnostuin tästä kans. Juuri ennen kun ostin oman e39 niin siihen oli vaihdettu tuulilasi, kyseessä myöskin vihreällä sävyreunalla. Vaihdon jälkeen ei ole sadetunnistin pelittänyt, voiko tätä itse jotenkin saada toimimaan? :think

Comment

• illu^^
            Bimmer Enthusiast
            • Oct 2005
            • 1703
            • Kajaani

Pyyhkiikö jatkuvasti vai muuttuiko normaali tihkuksi? Jos muuttui normaali tihkuksi niin inpalla minuutin homma laittaa toimintaan.

Comment

• paakko
              Newbiemmer
              • Mar 2012
              • 12
              • helsinki

Eiku se ei vetele enää ollenkaan paitsi kerran kun laittaa päälle

Comment

• paakko
                Newbiemmer
                • Mar 2012
                • 12
                • helsinki

Originally posted by samjin View Post
                Mä kiinnostuin tästä kans. Juuri ennen kun ostin oman e39 niin siihen oli vaihdettu tuulilasi, kyseessä myöskin vihreällä sävyreunalla. Vaihdon jälkeen ei ole sadetunnistin pelittänyt, voiko tätä itse jotenkin saada toimimaan? :think
                Tuo vihreä sävyreuna ei ole se juttu vaan itse lasin pinnoite ja väri, sitä ei oikeen ees silmillä erota. mutta niitä on paria eri, mun edellinen oli joku hc uv pinnotettu lämpöö+valoo heijastava eli se kalliimpi ja nyt on "vihree" eli halvempi, molemmissa kuitenkin se sama aurinkotummennus yläreunassa.

Comment

• samjin
                  Newbiemmer
                  • Sep 2014
                  • 17
                  • ESPOO

Originally posted by paakko View Post
                  Tuo vihreä sävyreuna ei ole se juttu vaan itse lasin pinnoite ja väri, sitä ei oikeen ees silmillä erota. mutta niitä on paria eri, mun edellinen oli joku hc uv pinnotettu lämpöö+valoo heijastava eli se kalliimpi ja nyt on "vihree" eli halvempi, molemmissa kuitenkin se sama aurinkotummennus yläreunassa.
                  Okei :think no mites tuon sadetunnistimen saa toimimaan jos ei tiedä tuosta nykyisen lasin pinnoitteesta yhtään mitään?

Comment

• paakko
                    Newbiemmer
                    • Mar 2012
                    • 12
                    • helsinki

Originally posted by samjin View Post
                    Okei :think no mites tuon sadetunnistimen saa toimimaan jos ei tiedä tuosta nykyisen lasin pinnoitteesta yhtään mitään?
                    No siellä näytti olevan kaks eri vaihtoehtoo sille lasille, karvalakki ja se toine.

Mun tapauksessa sadetunnistin sanoo nyt kuitenkin jotain että cant initialize et ikäänkuin sitä ei oiskaan enää olemassa. perkele. pakkoha sen on ehjä olla ku toimi hyvin ennen lasin vaihtoakin.

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎