memebuy23buy

523:n takaovi ei aukea

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • J-Ho
    Newbiemmer
    • Mar 2015
    • 11
    • Turku

Huh, homma on tehty ja ovi aukeaa!!! Miljoonat kiitokset kaikille vinkkiä antaneille; homma meni kutakuinkin kuten Ha2 kertoi.

Ensin otin takapenkin pois, irrotin oven listan ja avasin ruuvit. Takaikkuna auki ja olin ostanut muinoin Motonetista muovisen verhoilunirroituskalusarjan, josta valitsin käyttöön sopivan "kammen".

Click image for larger version

Name:	WP_20150406_005.jpg
Views:	1
Size:	55.9 KB
ID:	4832211

Tällä aloin varovasti kammeta ulkopuolelta kromilistan ja verhoilun välistä näitä kahta erikseen. Sen jälkeen kun kromilista ja verhoilu oli erillään/raollaan, menin autoon sisään ja nappasin muutaman päättäväisen ja väkevän, mutta varovaisen nykäisyn sisäovikahvasta.

Alkoi kuulua kun "nastat" alkoivat aueta ja sen jälkeen pari vastaavaa nykäystä ylöspäin. Parin rykäyksen jälkeen olin onnellisesti ovipahvi kädessä!

Siis servon moottori toimii. Kuuntelin ennen urakkaa, että lukko pelaa ja näin napin nousevan.

Lopputulos oli, että ovi oli siis lapsilukossa ja ulkokahvan avausmekanismin vaijeri oli auki.

Click image for larger version

Name:	WP_20150406_003.jpg
Views:	1
Size:	26.9 KB
ID:	4832212

Vaijeri kiinni, koestus ja kasaus! Itse itseäni selkään taputellen nautin juhlaoluen vielä urakan päätteeksi!

Aikaa kului n. 45 min.- tunti, eikä tarvinnut käyttää jpalviman lisäämää englantilaista "opetusvideota"!
    Last edited by J-Ho; 06-04-2015, 16:31. Reason: Kirjoitusviheiden korjaus :)

Comment

Working...
    X