Mulla pimentynyt nokka-akselin asentotunnistin aiheutti M5:ssä tuollaisen, eli kaasun ku survas pohjaan ni veto hävis niinku pensa olis loppunu. Vika näkyi selvästi testerissä. Laitoin kerralla kaikki cps:ät uusiksi.
M5 -00 Takarenkaat pompottaa kiihdytyksessä.
Collapse
X
-
Edellä oli mainittukin pompotuksen vähenemisestä ja näin se kyllä tuntui tekevänki. Vaikkei M5 harmikseen ollu kyseessä niin stronflexit kaikkialle ja alkoi tuntumaan et auto pysyy ehyenä teki mitä teki. Pompotus siis väheni.______________________
Nykyinen:
Model 3
BMW:t vuodesta 2009:
i3s, G30 530e M-sport, F20 120d M-sport, 2xE36 M-sport ja M-technic, sekä E46 318i
Comment
-
-
herrakani
Se ite pompottaminen johtunee alustageometriasta. Esim noissa 4-linkki-vehkeissä siirretään linkkitankojen etupään kiinnityksiä jos pompottaa kiihdytyksessä.
Pompottaminen menee silleen et perä elää kehdon mukana sen minkä puslat antaa periks, löysä tai pito loppuu niin se pomppaa takas. Tuttua esim lehtijousilla varustetuista autoista.
Hillitsemiseen vois toimia joko 1. Perseen kehdon uretaanipuslat 2. Paksut aluslevyt jotka rajoittaa liikkeen (laugh not, muihin merkkeihin ja malleihin on saatavilla kittejä joissa on käytännössä 6-8mm teräksinen aluslevy ja pitemmät pultit) 3. Tukitanko joka lukitsee perän kehdon koriin. 4. Yhdistelmä näitä.
Comment
-
Originally posted by Spetke View PostMutta Pasi jos nyt ihan vakavasti otetaan niin kannattaa nyt ensin vaihtaa ne rippikouluikäiset iskarit uusiin, ja miettiä sitten tilannetta uudelleen
kysymyksen kohteeksi.. kun enemmän tässä on huoli myös catteista
jos ja kun ei käy kaikilla...
joskus aikanaan kun opelilla ajeli kolmella niin samalta se tuntu.. ehkä.
Perhanan kapistus nääs..- 535 da lci
- M5 -00
Comment
-
-
Originally posted by herrakani View PostSe ite pompottaminen johtunee alustageometriasta. Esim noissa 4-linkki-vehkeissä siirretään linkkitankojen etupään kiinnityksiä jos pompottaa kiihdytyksessä.
Pompottaminen menee silleen et perä elää kehdon mukana sen minkä puslat antaa periks, löysä tai pito loppuu niin se pomppaa takas. Tuttua esim lehtijousilla varustetuista autoista.
Hillitsemiseen vois toimia joko 1. Perseen kehdon uretaanipuslat 2. Paksut aluslevyt jotka rajoittaa liikkeen (laugh not, muihin merkkeihin ja malleihin on saatavilla kittejä joissa on käytännössä 6-8mm teräksinen aluslevy ja pitemmät pultit) 3. Tukitanko joka lukitsee perän kehdon koriin. 4. Yhdistelmä näitä.
katotaan kunhan saadaan paikoilleen myös.. siihen asti nätimmin..- 535 da lci
- M5 -00
Comment
-
Comment