Elikkäpä Airbag on konstaillut jo pitkään välillä palaa välillä ei pala. Esim voimakkaasti monttuun ajaessa saattaa syttyä. Minkä väriset ovat istuimentunnistimen? Ilmeisesti liittimissä vikaa. Eli liitin pois ja tinaa johtoihin. Mutta mitkä niistä on oikeat?
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 Airbag ongelmaa
Collapse
X
-
Originally posted by Purni View PostNo kannattaisiko lukee ekaks koodit et tiedät missä se vika on....
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostMinkään muu kuin istuintunnistinvika ei itse anna nollata kerran syttynyttä bäginvaloa. Eli vika on 100% varmuudella istuintunnistinpiirissä, mutta itse tunnistimessa vai penkin alla olevassa liittimessä?Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
-
Originally posted by Hemi View PostHöpö, höpö. Istuintunnistinvika ”nollaantuu” omin voiminkin, mikään muu järjestelmän vika ei.Vikakoodien lukua. Pikselien korjailua ja UUSIA mittariston neulojen moottoreita
Myös vaativampaa koodausta, sekä "avaimia" katiskoille, Retrofitit NBT yms yms.
Comment
-
-
No jos kerran tunnistinmattovika nollautuu aina itsekseen, niin minkähän takia mäkin oon joutunut kymmeniä kertoja e39:stä nollaamaan tuota tunnistinmattovikaa pois, kun valo ei ole sammunutkaan itsekseen .. ja nollauksen jälkeen se valo on sitten sammunut ja systeemi on toiminut ..BMW 435d xDrive Coupé M-Sport -14
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostNo jos kerran tunnistinmattovika nollautuu aina itsekseen, niin minkähän takia mäkin oon joutunut kymmeniä kertoja e39:stä nollaamaan tuota tunnistinmattovikaa pois, kun valo ei ole sammunutkaan itsekseen .. ja nollauksen jälkeen se valo on sitten sammunut ja systeemi on toiminut ..Vikaluku/koodaus/ohjelmointi/Uusimmat navikartat
Laitekorjaus ja -asennus -> MK3, MK4, BM24, BM54, MID, LOGIC 7 sekä CIC/NBT, navinäytöt ja vahvistimet.
SISUSTAT modaukset
Comment
-
-
Originally posted by jartsa02 View PostNo jos kerran tunnistinmattovika nollautuu aina itsekseen, niin minkähän takia mäkin oon joutunut kymmeniä kertoja e39:stä nollaamaan tuota tunnistinmattovikaa pois, kun valo ei ole sammunutkaan itsekseen .. ja nollauksen jälkeen se valo on sitten sammunut ja systeemi on toiminut ..
Mun INPA jostain syystä ei löydä autosta mitään muuta kuin moottorin ja vaihdelootan :/Ex: W114, W123, E34, E83, S211, E61, E39, W220
X308 Jaguar XJ + R1100RT + Ioniq hybrid
Comment
-
-
Originally posted by harriba View PostMulla tuo airbag valo syttyy lähes aina kun joku istuu apparin paikalle, ja aina sammuu itsekseen ilman mitään nollailuja. Liekö tuossa sitten useita eri vakavuusasteen mattovikoja.
Mun INPA jostain syystä ei löydä autosta mitään muuta kuin moottorin ja vaihdelootan :/
Tai sitten muistan ihan väärin ja vielä väärästä autostaE61 525i, Suzuki VS1400
Exät: Jaana, Susanna, Maija
Comment
-
-
Originally posted by harriba View PostMulla tuo airbag valo syttyy lähes aina kun joku istuu apparin paikalle, ja aina sammuu itsekseen ilman mitään nollailuja. Liekö tuossa sitten useita eri vakavuusasteen mattovikoja.
Mun INPA jostain syystä ei löydä autosta mitään muuta kuin moottorin ja vaihdelootan :/e39 540iA E85
Vikakoodit, live-datat, koodaukset, karttapäivitykset, ohjelmistopäivitykset E/F/G-sarjaan.
Etänä koodaukset & vikakoodienluku E/F/G-sarjaan.
Retrofit ym. koodaukset (BMW)
Joensuu ja lähialueet, yhteyttä priivalla
INPA, NCS, WinKFP, ISTA, E-sys jne. asennuksia etänä Ultraviewerillä. Myös K+DCAN & ENET kaapelit
Myydään: Diagnostiikkaläppäri BMW:lle
Comment
-
Comment