Tähän on kyllä otettava kiinni... Miksi ehdottomasti Suomi-auto?
Esim. Saksassa auton alusta on kovemmalla rasituksella verrattuna Suomeen. Ja siittä seuraa taas se, että remontit alkaa aikaisemmilla kilometri määrillä.
Toinen seikka, 200 tkm ajettu on Saksassa jo uransa ehtoo puolella. Jokainen voi kuvitella omassa mielessään, miten huoltaa ja käsittelee autoa joka mielestään joutaa paaliin. Sama asia Suomessa olis ehkä 500 tkm ajetun auton kohdalla.
Kolmantena esimerkkinä ajajalle "näkymätön" seikka, jonka itsekin tässä hiljan huomannu, kun noita common rail suuttimia olen aukonut.
Niistä on selkeesti havaittavissa, että tuonti auton suuttimet on ollu todella huonolla voitelulla.
Katon jos sattus löytyyn kuvia varastosta.
Mutta siinä vain pari seikkaa.
Comment