Nyt ois kiire saada bemukka partyille kuntoon!! ajossa yhtäkkiä rupesi hyytymään ja juuri ja juuri seittemääkymppiä pystyin ajaan kotia kun kaasua paino niin kone rupes tukehtumaan ja nykimään tyhjäkäynnillä toimi. Nyt apuja tarvis miten mitata esim bensapumppu toimiiko se??kylmänä kun käynnistää pari sekuntia käy ja sammuu ei vikavaloja!
Announcement
Collapse
No announcement yet.
E39 M5 ei käynnisty!!
Collapse
X
-
Originally posted by Ramsey View PostNyt ois kiire saada bemukka partyille kuntoon!! ajossa yhtäkkiä rupesi hyytymään ja juuri ja juuri seittemääkymppiä pystyin ajaan kotia kun kaasua paino niin kone rupes tukehtumaan ja nykimään tyhjäkäynnillä toimi. Nyt apuja tarvis miten mitata esim bensapumppu toimiiko se??kylmänä kun käynnistää pari sekuntia käy ja sammuu ei vikavaloja!G30 530e m-sport
Ex e92 335”M”, e61 530d e39 m5, e46 330, e34 520 +muut
-
-
Empiiriseen omakohtaiseen kokemukseen perustuen, benspumppu joko toimii tai ei, mitään välimuotoa ei ole ollut kummallakaan kertaa. Starttaa kyllä vaikka maailman tappiin mutta ei käynnisty lainkaan. Vika lienee muualla. Miten toimii maffien piuhat irroitettuna?
Saksassa teki +42 asteen helteessä samat temput, tehot katosi ja alkoi röpöttämään, hyvä että mäet pääsi ylös. Maffien piuhat irti ja taas lähti rokkaamaan.
Käytin bemarilla vikakoodin luvussa ja siellä oli maininta katalysatorenschuts tilasta ja pari lambda herjaa, nollaus ja koodien poisto.
Seuraavna aamuna ilma viileni noin 13 astetta ja auto pelasi sen jälkeen moitteetta vaikka tulin liki Sveitsin rajalta Ruotsin kautta Suomeen lappu lattiassa, himassa lukaisin vikamuistin ja mitään vikoja ei ollut tullut.
Suomessa vaikutti taannoin yksi M5 guru joka tuon viskon pois nyppäsi todeten ettei siitä ole mitään hyötyä ja auto saavuttaa paremmin oikean käyntilämpötilan, toki varmaan täällä DDR:ssä on ok, mutta kun mennään kuumaan ilmastoon niin viskokin alkaa olemaan tarpeellinen näissä kiuluissa, ei sitä insinööri sinne turhaan ole istuttanut.Die beste fahrt mit hosen an, BMW
Comment
-
-
Itsellä kun pumppu meni niin autolla pysty paikallaan kaasuttamaan normaalisti rajottimelle asti mut kun lähti ajamaan niin 4.5krpm jälkeen alkoi prötää.
Eli sulla on aika varmasti pumppu mennyt. Vaihda samalla polttoainesuodatin, sieltä saattaa löytyä alkuperäinen suodatin. Se taitaa olla hyvin yleinen syy miksi noissa hajoaa noi pumput.
Heguli, ilman viskoo pärjää jos ei tartte seista kauheasti ruuhkissa esim manskulla. Sähköflekti on hyvä ratkaisu viskon tilalle.Kesämiina: E39 M5 S/C
Talvimiina: E70 X5 530sd
Comment
-
Comment