Vuoden sisällä auton vaihto ajankohtainen. Olen ajatellu Saksasta hakea ja E39 farkku dieseli pitää olla. Pakollisena varusteena pitää ajonvakautus DSC, eli ilmeisesti vuosimallin pitää olla -01 tai uudempi. 520d näyttää aivan liian nuhaiselta, mutta 525d riittäisi juuri ja juuri. Kysymys kuuluukin, että eikös 525d ja 530d ole aivan sama moottori lukuunottamatta softaa, eli turbo ja suuttimet, ic ym. ovat samat, jolloin lastuttamalla päästään 525d->530d tehoihin. Kulutuksetkin ovat varmaan samat.
Onkohan kukaan ajanut noilla moottoreilla 500 tkm pintaan, eli onko kestävä?
Onko noissa kaikissa webastot ja kuinka integroitu se on tuohon BMW:hen, eli saako sinne kyhättyä oman GSM-kaukokäynnistyksen johonkin väliin?
Onko jotain tyyppivikoja muuta kuin ilmamäärämittari ja onko tämä saatu fiksattua jossain vaiheessa?
Onko BMW:hen jotain VAG-COMin kaltaista systeemiä, jolla saisi luettua vikakoodit ym? Saako sillä edes jollain varmuudella testattua kilometrit?
Onko kukaan huomannut nahkapenkeissä ja penkinlämmitimissä heikkotehoisuutta. Olen kuullut, että toimisivat heikosti.
Onkohan kukaan ajanut noilla moottoreilla 500 tkm pintaan, eli onko kestävä?
Onko noissa kaikissa webastot ja kuinka integroitu se on tuohon BMW:hen, eli saako sinne kyhättyä oman GSM-kaukokäynnistyksen johonkin väliin?
Onko jotain tyyppivikoja muuta kuin ilmamäärämittari ja onko tämä saatu fiksattua jossain vaiheessa?
Onko BMW:hen jotain VAG-COMin kaltaista systeemiä, jolla saisi luettua vikakoodit ym? Saako sillä edes jollain varmuudella testattua kilometrit?
Onko kukaan huomannut nahkapenkeissä ja penkinlämmitimissä heikkotehoisuutta. Olen kuullut, että toimisivat heikosti.
Comment