Announcement

Collapse
No announcement yet.

540 syylärin vaihto + ikävä yllätys

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts
  • -KK-
    Bimmer Fanatic
    • Jul 2005
    • 265

Originally posted by jukkae View Post
    Ite ainakin kahesta m62 oon vaihtanu pumpun ilman tuon irrottamista, eikä kyllä muistu että ois ollu ahdaskaan...:think
    Pikaisesti googlasin ja kyllä tuota irroitellaan. Mä ite vaihdoin toisella kertaa omasta autosta tuon pumpun tallilla ja aika varma, että noin on. Kyllä se siltä näytti, että ei muuten oikein onnistu. Tuossa voi olla variantteja varmaan eri vuosimalleissa kun on pari faceliftiä vuosien varrella. Olihan noissa näköjään ne pultitkin muuttuneet matkan varrella erilaisiin.

Edit ja lisäys netistä:
    >If you have a 1999, 2000 or 2001 this MUST be removed to get the water pump out:
    >

Mutta ilmeisesti lopputulema oli, että nuo ensimmäisen kysyjän kadonneet pultit on sitten jostain muusta syystä hukkuneet ja tämä on täysin pois suljettu vaihtoehto...
    Last edited by -KK-; 24-08-2015, 15:49. Reason: Lisäys

Comment

• kalevik
      BTCF Member
      • Apr 2009
      • 958
      • Salo

Originally posted by -KK- View Post
      Mutta ilmeisesti lopputulema oli, että nuo ensimmäisen kysyjän kadonneet pultit on sitten jostain muusta syystä hukkuneet ja tämä on täysin pois suljettu vaihtoehto...
      Auton mukana tuli melko kattavasti kuitteja uudesta asti.

Äkkiä löysin eräästä laskusta uuden syylärin, mutta vesipumppua ei sattunut silmään. No, eihän kaikkia kuitteja tarvitse mukana olla. Itse kyllä kallistun siihen että vesipumppu on vaihdettu, ja siinä sähelletty nuo pultit.

Auton alkup. ostokuittikin on mukana. Uutena hinta inan vajaa 600 tmk, siihen lisävarusteita 25 tmk ja mystinen 'alennus', loppuhinta 556 tmk. Olisko alennus siksi että facelift tuli 2 kk kuluttua. Vaihdossa annettu 328 iA coupe, -200 tmk, lopusta mukaan pankkisiirto
      E61 525i, Suzuki VS1400
      Exät: Jaana, Susanna, Maija

Comment

Working...
      X
      😀
      🥰
      🤢
      😎
      😡
      👍
      👎